پرورش شترمرغ توسط یک طلبه در پشت بام منزلش + عکس

پرورش شترمرغ توسط یک طلبه در پشت بام منزلش + عکس

پرورش شترمرغ توسط یک طلبه در پشت بام منزلش شغل جالبی است که این مرد روحانی پیش گرفته است. به گزارش فراناز یکی از پردرامدترین مشاغل خانگی ، پرورش شترمرغ است ، به نحوی که شاید باورتان نشود که درآمد ان 4 برابر درآمد پرورش گاو  میباشد!

 

به گزارش فراناز شترمرغ ها پرندگانی با قابلیت سازگاری بسیار بالا می باشند و به همین جهت امکان پرورش آنها در طیف جغرافیایی وسیعی وجود دارد، بطوریکه در حال حاضر این پرنده از مناطق گرم آفریقای جنوبی تا مناطق سرد آمریکای شمالی پراکنده بوده و به راحتی مورد پرورش قرار می گیرد.

 

به طور کلی شترمرغ ها توانایی زندگی در دامنه دمایی ۴۵+ ۵۰+ تا ۲۰- درجه سانتی گراد را به راحتی دارا بوده و در اینگونه مناطق توانایی پرورش و تولید را خواهند داشت.بهترین مناطق جهت پرورش این پرنده به گزارش فرا ناز مناطق حاشیه کویر و اقلیم خشک می باشد،

پرورش شترمرغ توسط یک طلبه در پشت بام منزلش + عکس

 البته این بدان معنا نیست که در نقاط سردسیر و یا مرطوب امکان پرورش شترمرغ وجود ندارد اما به دلیل نیاز به کنترل عوامل نامساعد جوی نظیر رطوبت زیاد و احتمالا سرمای بیش از حد هزینه های تولید در اینگونه مناطق اندکی بیشتر از مناطق کویری خواهد بود.

 

سید هادی علوی طلبه جوان بندرگزی با خرید یک دستگاه جوجه کشی و چندین تخم شترمرغ ، کارگاه کوچکی در پشت بام منزلش ایجاد کرد که در حال حاضر بیش از ۲۰ جوجه شتر مرغ دارد.

مطالب داغ هفته اخیر