چطور به کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

چطور به کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

چطور به کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

در دنیای امروز پول بخش مهمی از زندگی انسان‌ها به شمار می‌آید و می‌تواند رفاه، قدرت خرید، قدرت آموزش بهتر و حتی شکوفایی استعدادها را هم به دنبال داشته باشد. خوشبختانه از حدود 100 سال پیش تاکنون توجه افراد متفکر زیادی به بررسی روش‌ها و ذهنیت‌های ثروت آفرین جلب شده است که نتایج آن نوشتن کتاب‌هایی بوده که به عنوان بهترین و تاثیر گذارترین کتاب‌های موفقیت و کسب ثروت شناخته شده‌اند. در این مقاله سه کتاب طلایی را که روی میلیونرهای دنیا تاثیر گذاشته‌اند و مسیر زندگی‌شان را عوض کرده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم برای خواندن‌شان فرصت ایجاد کنید و هر چه زودتر سراغ‌شان بروید.

 

  1. ثروتمندترین مرد بابل

بعضی دانش‌ها میراث گذشتگان برای تمام نسل‌های بعدی هستند؛ قواعدی که در هر دوره‌ای از تاریخ که به کار گرفته شوند، مفید واقع شده و نتایج خوبی به دنبال خواهند داشت. کتاب ثروتمندترین مرد بابل ، نوشته جرج ساموئل کلاسون یکی از کتاب‌هایی است که حدود 100 سال پیش نوشته شد؛ اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین کتاب‌هایی شناخته می‌شود که می‌تواند راهنمای افراد علاقمند به ثروتمند شدن باشد.

 

این کتاب نه تنها خودش کتابی از گذشته به شمار می‌آید؛ بلکه جالب است بدانید موضوع آن نیز درباره علوم ثروت آفرینی گذشتگان است. کلاسون ثروتمندترین مرد بابل را با تحقیق درباره اصول خلق ثروت از ثروتمندترین شهر باستان، یعنی بابل تهیه کرد و آن را در قالب داستانی خواندنی همراه با قواعدی ارزشمند کرد.

 

ماجرای ثروتمندترین مرد بابل با داستان دو مرد به نام‌های بنسیر و کوبی شروع می‌شود که موقعیت مالی خوبی نداشتند و درگیر پرداخت بدهی‌هایشان بودند. آن‌ها که از این شرایط خسته شده‌اند، تصمیم می‌گیرند نزد «آرکارد» بروند که به عنوان ثروتمندترین مرد بابل شناخته می‌شود. آرکارد شروع می‌کند به آموزش دادن قوانین طلایی ثروت به این مردان. قوانینی که به طور خاص شامل پنج قاعده هستند و هر کدام به تنهایی می‌توانند مسیر زندگی این افراد را عوض کنند.

 

کلاسون که یکی از نویسنده‌های برتر حوزه موفقیت است، با نوشتن این کتاب خیلی زود به شهرت جهانی رسید و کتابش الهام‌بخش میلیونرهای زیادی مثل رابرت کیوساکی و دونالد ترامپ شد.

 

این کتاب همچنان تجدید چاپ می‌شود و دانلود نسخه صوتی ثروتمندترین مرد بابل نیز به تازگی برای علاقمندان به کتاب‎های شنیداری فراهم شده است. پیشنهاد می‌کنم این شاهکار جرج کلایسون درباره خلق ثروت و چگونگی پولدار شدن را به هیچ وجه از دست ندهید. کتاب صوتی این اثر شامل 12 فایل صوتی جذاب و کوتاه مدت (حدود 20 دقیقه) است که می‌توانید هر وقت که نیاز به ایجاد روحیه و انگیزش بالا هستید، آن‌ها را بارها و بارها مرور کنید و در ناخودآگاهتان جا بیندازید.

 

  1. بیندیشید و ثروتمند شوید

چطور به کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

می‌گویند جوینده یابنده است و ذهن ناپلئون هیل به عنوان نویسنده کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»، ذهن جوینده‌‌ای بود. هیل یک خبرنگار معمولی بود با یک زندگی معمولی که اتفاقا در آن سختی‌های زیادی را متحمل شده بود؛ اما او به حیطه ثروت علاقمند بود و با پیدا کردن یک ایده ناب، نه تنها خودش را ثروتمند کرد؛ بلکه راه‌های ثروتمند شدن را به سایر مردم جهان هم نشان داد. او تصمیم گرفت از ارتباطات روزنامه نگاری‌اش استفاده کند و سراغ 500 فرد بسیار ثروتمند رفته و با آن‌ها مصاحبه‌های مفصلی درباره روش‌های موفقیت و ثروت آفرینی انجام دهد.

 

نتیجه این مصاحبه‌های قوی که شامل گفتگو با افرادی مثل تام فورد و توماس ادیسون هم بود، کتابی شد که همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین کتاب‎‌های انگیزشی دنیا شناخته می‌شود و به خوانندگانش از اهمیت سرمایه‌ای به نام فکر و برنامه ریزی درست می‌گوید. او با بیندیشید و ثروتمند شوید نحوه انجام هر کاری را به شما آموزش می‌دهد، یادتان می‌دهد اگر خدمات یا محصولی برای فروش دارید چطور آن را عرضه کنید که به فروش برسد و همچنین از چه فرمولی برای موفق شدن استفاده کنید. بعد از نوشتن این کتاب ناپلئون هیل به یکی از افراد بسیار ثروتمند تبدیل شد و مسیر زندگی‌اش برای همیشه تغییر پیدا کرد و الهام بخش زندگی افرادی مثل باب پراکتور (یکی از چهره‌های مطرح فیلم راز) شد.

 

پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به یکی از ضروری‎‌ترین کتاب‌های انگیزشی موجود در کتابخانه مجازی‌تان تبدیل کنید و از این اثر ناپلئون هیل برای موفقیت هر چه بیشتر و جذب ثروت بهره بگیرید.

 

  1. مسئله پول نیست

چطور به کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

باب پراکتور، نویسنده کتاب «مسئله پول نیست» که قبلا اشاره کردیم با خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، وارد مسیر تحول و ثروت آفرینی شد، تعریف می‌کند که آنچه که افرادی مانند ناپلئون هیل در کتاب‌هایشان مطرح می‌کنند؛ بر خلاف تصور عموم صرفا محدود به پول نیست؛ بلکه به تفکری برمی‌گردد که می‌تواند مسیر پول را در زندگی شما باز کند. اگر نگاهی به زندگی افراد ثروتمند بیندازید متوجه می‌شوید آن‌ها به کارشان عشق می‌ورزند، پشتکار دارند و همین مسائل در کنار بعضی شرایط راه را برای ایده‌های خلاقانه‌شان باز می‌کند. باب پراکتور به عنوان یک نویسنده و سخنران بسیار موفق و ثروتمند در کتاب «مسئله پول نیست» به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید بنیان‌های فکری‌تان را متحول کنید، افکار نادرستی را که مانع راه ثروتمند شدن هستند، کنار بگذارید و از رفاه لذت ببرید. نکته جالب این است که این کتاب پول را به عنوان هدف در نظر نمی‌گیرد؛ اما از مزایای بی‌شمار آن هم غافل نمی‌شود و تلاش می‌کند با برقراری یک تعادل شیرین ذهن شما را به مسیر درست هدایت کند. مسیری که نتیجه نهایی آن ثروت خواهد بود. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «افراد ثروتمند هستند که ذهنیت ثروت را کاملا در خود نهادینه کرده اند و هرگز از آن دست نمی کشند. اگر آن ها همه چیز را از دست بدهند و ورشکست شوند، باز هم می توانند روی پای خود بایستند و ثروتمند شوند.» و آنچه قرار است در این کتاب یاد بگیرید داشتن باور درست و پیدا کردن مسیر مناسب است.

جدیدترین مطالب سایت