فال و طالع بینی روزانه یازدهم (11) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه یازدهم (11) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه یازدهم (11) بهمن ماه

 

در این بخش از سایت فراناز فال و طالع بینی روزانه و فال روزانه متولدین هر ماه در روز یازدهم بهمن ماه را گردآوری کرده ایم. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین فروردین ماه

ممكن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا كه ماه برای یكی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید كه معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نكنید و اجازه ندهید كه دیگران شما را از كوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی كنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود كه شما از كار دست بردارید، سعی كنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای كه شما را مشغول به خود كرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی كه در زیر خاكستر خود را پنهان كرده است را برطرف كنید.اما هنوز شما ممكن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینكه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو كنید. به جای اینكه نگران این باشید كه كدام نیازهایتان را باید بازگو كنید،‌ قبول كنید كه هر چیزی كه شما باید ابراز كنید زمانی نتیجه خواهد داد كه فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن كه فكرش را بكنید وقت دارید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین خرداد ماه

امروز هیجان و شادی شما مسری است،‌ اما اگر دوستان و یا همكاران تان شما را حمایت نكنند همه شادی‌های دنیا هم نمی‌توانند كارها و مسئولیت‌های را كه دارید انجام دهند. یك ایده بزرگ و عالی ممكن است آنقدر خوب به نظر برسد كه شما بدون اراده آن كار را انجام دهید. فقط برای این عجله می‌كنید كه آن را آنقدر محكم و استوار كنید كه نیازی به دوباره كاری و هدردادن وقت برای دوباره انجام دادن آن نباشد. آرام باشید تا تلاش‌هایتان بتواند نتیجه ثابت و پایداری داشته باشد.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین تیر ماه

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند كه موقعیتی را اداره كنید و آن را سرو سامان دهید كه بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از كوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسك بزرگی برای شماست كه در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممكن است كه مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت كرده و این مسئولیت را قبول كنید. با این وجود،‌ مهم است كه بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی كه دارید براحتی و در اندك زمانی می‌توانید از عهده این كار برآیید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین مرداد ماه

به نظر می‌رسد كه هیچ چیز نمی‌تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممكن است اگر نتوانید درك درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید كه اشتباه می‌كردید. خوش بینی كوركورانه می‌تواند شما را با موانع یا صخره‌هایی در مسیرتان مواجهه كند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینكه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز كرده و مسیرتان را هموار می‌كند. بكار بردن قدرت كنترل تان، سیاست كاملا عاقلانه‌ای است به جای اینكه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی كنید قبل از آن از این سیاست استفاده كنید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین شهریور ماه

امروز می‌خواهید كاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید كه درباره موقعیت كنونی بیشتر بدانید و فكر می‌كنید این كار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان كافی داشته باشید دوست دارید كه برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را كه لازم دارید یاد گرفته و تمرین كنید. اما زمان كافی برای این كار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی كه امكان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین مهر ماه

اگر امروز دوست یا شریك تان عصبانی باشد،‌ شما این توانایی را دارید كه او را آرام كنید. شما از این نمی‌ترسید كه دیگران را تشویق كنید تا مطابق نظرات شخصی خود حركت كنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا كنند، به جای اینكه بر تفاوت‌های كاملا آشكار متمركز شوند. اكنون به دنبال راه حل‌های محافظه كارانه نباشید. به یاد داشته باشید كه شما می‌توانید امروز یك مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید كه ریسك كنید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین آبان ماه

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان كار تكراری و روتین خود یك استراحت كوچك داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر كارها را سر هم بندی كرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممكن است قادر نباشید آنقدر كه همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست كه كارهای جدی و سختی را كه در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام كرده و شما را قادر سازد كه از لحظه حال خود لذت ببرید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین آذر ماه

اگرچه شما از یك مرحله جدید عبور كرده‌اید، اما اكنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممكن است شیطنت‌هایی را كه بدنبالش هستید را پیدا كنید. متاسفانه، این بیش از آن است كه شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید كه خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یك پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین دی ماه

ممكن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شكستن یك فوریت برای آغاز كردن كار جدیدی در خانه باشد یا اینكه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یك دوست نزدیك یا یكی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید كه از مسئولیت طولانی مدتی كه دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد كند اما باید تلاش كنید كه اهداف آینده تان را با تمایلاتی كه بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ كنید.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین بهمن ماه

اگر چه غیر ممكن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یك چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یك سری از كارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینكه تلاش كنید تا انبوهی از كارها را در وقت كم و با هم دیگر انجام دهید، سعی كنید روش كار خود را عوض كنید و كارهای كمتری را انجام دهید و درنهایت از اینكه می‌بینید چگونه می‌توان كارهای بی شماری را با كمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

 

فال روزانه 11 بهمن متولدین اسفند ماه

اكنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید كه با پول خود كارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینكه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای كنید خوب فكر كنید. شاید مایل باشید كه وسیله كاملا بیخودی بخرید كه اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این كار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یكباره شما می‌فهمید كه اوضاع مالی تان اكنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر كنید خوب به هدفی كه در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این كاری كه انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

 

همچنین بخوانید :

طالع بینی نحوه برخورد با متولدین ماه های مختلف سال

طالع بینی راه پولدار شدن از روی ماه تولدتان

شخصیت شناسی متولدین بهمن ماه

جدیدترین مطالب سایت