فال و طالع بینی روز یکشنبه 5 مرداد 1393

فال و طالع بینی روز یکشنبه 5 مرداد 1393

متولد فروردین : بان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

متولد اردیبهشت : امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

متولد خرداد : شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

متولد تیر : کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

متولد مرداد : شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات‌تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

متولد شهریور : امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

متولد مهر : شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

متولد آبان : حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

متولد آذر : به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

متولد دی : تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

متولد بهمن : ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

متولد اسفند : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

جدیدترین مطالب سایت