ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

کی گفته که لذت رابطه جنسی حتما و صرفا و لزوما به دخول هست؟ اصلا این حرف صحت نداره و ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما تا پایان این مطلب با ما در فراناز همراه باشید تا تمام روش های لذت برن از همسرتان را در رابطه جنسی یاد بگیرید.

 

رابطه‌ جنسی بدون دخول، گزینه‌ای برای رسیدن به لذت جنسی بدون مقاربت است. اما جزئیات آن ممکن است برای افراد مختلف تفاوت داشته باشد.

 

این مفهوم برای برخی هر چیزی به جز دخول آلت تناسلی در واژن است. اما برای برخی دیگر، رابطه‌ی جنسی بدون دخول یا بیرونی، عدم دخول هرگونه شیء خارجی از جمله انگشتان و رابطه‌ جنسی مقعدی است.

 

رابطه جنسی بدون دخول به دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از بارداری، پیشگیری از بیماری‌ها و دلایل فرهنگی ممکن است به مقاربت کامل ترجیح داده شود؛ بنابراین تعریف هر شخص از این نوع رابطه، ممکن است به دلایل او بستگی داشته باشد. برایتان جالب است؟ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

-در ابتدا بدانیم که رابطه‌ جنسی بدون دخول چیست؟

از انجا که تعریف رابطه جنسی بدون دخول ممکن است برای افراد مختلف تفاوت داشته باشد، فعالیت‌هایی که طی این رابطه انجام می‌شوند نیز ممکن است تنوع زیادی داشته باشد. اما به طور کلی یک رابطه‌ی جنسی بدون دخول می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

 

۱. بوسیدن عاشقانه

قدرت بوسه را دست کم نگیرید. بوسه و در آغوش کشیدن می‌تواند یک راه عالی برای ایجاد صمیمیت باشد. بوسیدن قسمت‌های مختلف بدن به شما و شریک زندگی شما کمک می‌کند کشف کنید کدام قسمت‌های بدنتان تحریک‌پذیرتر هستند.

 

۲. ماساژ جنسی

ماساژ دادن در شرایط مناسب می‌تواند از لحاظ جنسی بسیار جذب باشد. فضا را با چند شمع روشن کنید و از روغن‌های گرم و طبیعی برای ایجاد حس و حالی رمانتیک استفاده کنید. می‌توانید از پیش با همسر خود در رابطه با چگونگی انجام اینکار صحبت کنید.ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

۳. سکس لاپایی

این اصطلاح به حالتی اشاره دارد که طی آن آلت تناسلی مردانه در میان کشاله‌های ران زن قرار می‌گیرد و با حرکت آلت و ایجاد اصطحکاک اعصاب آلت مرد تحریک می‌شود. در این روش حتی می‌توان آلت را در میان لب‌های واژن قرار داد تا برای زن نیز لذت‌بخش باشد.

 

لاپایی را همچنین می‌توان از پشت انجام داد و در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از دست، چوچوله یا کلیتوریس زن را نیز همزمان تحریک کنید. این نزدیک‌ترین حالت به دخول است.

 

رابطه‌ جنسی به صورت لاپایی عموما در پوزیشن عادی صورت می‌گیرد که بیشترین تماس فیزیکی در آن اتفاق بیافتد. توجه داشته باشید که در این حالت همچنان احتمال بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی وجود دارد، در نتیجه مراقب تماس با ترشحات جنسی باشید.ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

۴. تحریک پارتنر با دست

شما و شریک زندگیتان می‌توانید کار‌هایی را با دست یا انگشت برای لذت بردن دیگری انجام دهید. برای آنکه روند کار جالب‌تر باشد، از انواع روان‌کننده‌ها و روغن‌های گرم یا خنک کننده استفاده کنید و ببینید در موارد مختلف، شریک زندگیتان چه احساسی دارد.

 

۵. رابطه‌ جنسی دهانی یا اورال

رابطه‌ جنسی دهانی به طرق مختلفی قابل انجام است، اما به طور کلی شامل تحریک دستگاه تناسلی شریک جنسی به وسیله‌ی دهان و زبان است. خوب است در طی این رابطه با بازخورد‌های مثبت و منفی به بهبود نتیجه و لذت بیشتر به یکدیگر کمک کنید.

 

۶. رابطه‌ی جنسی مقعدی یا آنال

رابطه‌ی جنسی مقعدی، اگر به درستی انجام شود می‌تواند برای هر دو جنس لذت‌بخش باشد. اما باید طبق اصول بهداشتی و با آمادگی و رضایت هر دو انجام گیرد. اگرچه عموما این نوع رابطه، به دلیل مشکلات احتمالی که ممکن است برای گیرنده داشته باشد توصیه نمی‌شود.ساده ترین روش های رابطه جنسی بدون دخول + عکس

سوالی که برای خیلی ها ممکن است پیش بیاید این است که آیا بدون دخول هم می‌توان باردار شد؟

«داخل نشده، پس بارداری هم در کار نیست»، نه؟ این یک باور عمومی است که اگر دخول صورت نگیرد بارداری نیز غیرممکن است. اما درست است که احتمال بارداری با رابطه‌ی جنسی بدون دخول بسیار کم است، ولی غیر ممکن نیست.

 

درصورتی که مایع منی در مهبل قرار بگیرد، مثلا به صورت تصادفی مایع منی روی لایبا بریزد یا دست آغشته به اسپرم وارد واژن شود، همچنان بارداری ممکن است رخ دهد. شستن دست‌ها پس از دست زدن به مایع منی می‌تواند در جلوگیری از بارداری کمک کند. همچنین باید مراقب تماس مایع منی پس از پایان رابطه باشید.

 

و در آخر…

بسیاری رابطه‌ جنسی را شامل مقدمه چینی، دخول و ارگاسم می‌دانند. اما حقیقت این است که روش‌های زیادی برای لذت بردن از رابطه‌ی جنسی وجود دارد.

 

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از جمله داشتن رابطه جنسی در دوران عقد، آماده نبودن برای دخول یا مشکلات و بیماری‌های خاص، ممکن است به رابطه‌ی جنسی بدون دخول تمایل داشته باشند. در هر صورت، صرفنظر از دلیل شما برای انجام این کار، امتحان کردن این نوع رابطه می‌تواند روش جدیدی برای کشف بدن خود و شریک زندگیتان باشد.

جدیدترین مطالب سایت