لب های خود را با ین روش ها برجسته کنید

لب های خود را با ین روش ها برجسته کنید

لب های خود را با ین روش ها برجسته کنید

هزینه و عوارض پروتز لب بسیار بالا می باشد پس بهترین کار روش های سنتی و خانگی میباشد لب ها، یکی از جذاب ترین قسمت های بدن می باشند و تمایل به داشتن لب های بزرگتر بسیار محبوب شده است. خوشبختانه برخی از ترفندهای زیبایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بدون صرف هزینه و یا مراجعه به مراکز زیبایی، لب هایتان را با استفاده از دارچین در منزل حجیم تر جلوه دهید.

 

دارچین دارای خواص احیا کننده و تحریک کننده است ،که لب ها را نرم تر می کند و باعث افزایش جریان خون نیز می شود و اینکه افزایش جریان خون باعث می شود که لب ها پر تر شوند. اگر لب های نازک دارید و می خواهید که بدون صرف هزینه زیاد و عملهای زیبایی آنرا تغییر دهید. با فرا ناز همراه باشید

 

-ارزش تغذیه ای دارچین:

دارچین یک ادویه خوشبو است که در بسیاری از غذاها استفاده می شود،و تاریخچه آن، از جنوب هند شروع شده است.همچنین دارای مزایای دیگری هم است،که عبارتند از:

-یک بادشکن
-یک ضدالتهاب
-یک محرک
-یک عامل لاغری

 

پروتز لب با دارچین

که تمام این مزایای به دلیل ترکیب غذایی عالی آن می باشد:روغن های ضروری که از برجسته ترین آنها:سینامالدئید، کومینالدئید، فنول،اوژنول و هیدروکربن بی رنگ می باشند. این روغن ها مسئول عطر و طعم دارچین هستند.همچنین دارای اسیدهای چرب،مانند آسکوربیک و پالمیتیک هستند.

 

mucilage:یک نوع فیبر محلول است که دارای خواص عالی برای گوارش و هضم می باشد.موادمعدنی:کلسیم،روی،مس،فسفر،آهن و منگنز،پتاسیم و نیکل.ویتامین ها،به طور عمده دارای ویتامین c ،نیاسین و تیامین است.

 

چگونه با استفاده از دارچین و روغن نارگیل لب ها را برجسته کنیم:

دارچین ادویه ای است که می تواند برای چند ساعت حجم لب را افزایش دهد. این توانایی بعلت تحریک پذیری است که در دهان ما اتفاق می افتد بنابراین،در کنار مصرف دارچین،باید از روغن نارگیل نیز استفاده کرد که هم اثر تحریک پذیری دارچین را کاهش دهد و هم باعث مرطوب شدن لب می شود.

 

برای از بین بردن مابقی دارچین ،لب ها را بشویید.فراموش نکنید که برای اولین بار این مخلوط را بر روی دستتان تست کنید، تا مطمئن شوید که به این مخلوط واکنش آلرژیک ندارید.

 

دارچین و وازلین :

ترفند بعدی که لب های شما را پر تر میکند، مخلوط دارچین با مقداری وازلین یا بلسان لب می باشد. وازلین، یک ماده ای است که دارای خواص مرطوب کنندگی و تسکین دهنده میباشد و سوزش و تحریک پذیری ناشی از دارچین را کاهش میدهد پس با استفاده از این ترکیب،لب های خود را بزرگتر کنید.

 

طرز تهیه :

یک قاشق پر از پودر دارچین را با مقداری وازلین ترکیب کنید.اگر وازلین ندارید میتوانید این ترکیب را با کره کاکائو تهیه کنید، زیرا اثرات مشابه دارند.حالا ترکیب را روی لب هایتان بمالید و به صورت دورانی کوچک ماساژ دهید، تا زمانی که جریان خون آن قسمت فعال شود،و بعد از 10 دقیقه آن را بشویید.این درمان خانگی را بین 1 یا 2 بار در هفته استفاده کنید.

 

دارچین و فلفل:

این ترکیب از مخلوط دارچین با فلفل سیاه و روغن زیتون بدست میاید ؛ فلفل سیاه نیز مانند دارچین، دارای خواص تحریبک کننده ای است که گردش خون را،در ناحیه مورد نظر فعال میکند و منجر به بزرگتر شدن لب ها میشود. ما از روغن زیتون برای خواص مرطوب کنندگی فوق العاده آن استفاده میکنیم، که تحریک پذیری احتمالی ناشی از مصرف دارچین و فلفل را کاهش میدهد.

 

آماده سازی و کاربرد:

در یک کاسه، نصف قاشق فلفل سیاه ،نصف قاشق دارچین،و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را ترکیب کنید.با استفاده از یک مسواک این مخلوط را بر روی لب ها اعمال کنید و به آرامی برای چند دقیقه ماساژ دهید.این ترکیب را زمانی که احساس میکنید ، لب ها کمی متورم شده اند ،با مقداری آب گرم پاک کنید تا لب ها کاملا تمیز شوند.

 

توصیه میشود که قبل از استفاده از این ترفند زیبایی مطمئن شوید که هیچ نوع حساسیتی به این مواد ذکر شده ندارید ؛ برای ایجاد این اطمینان میتوانید کمی از مخلوط را ابتدا به دست خود اعمال کنید و بررسی کنید که آیا واکنش منفی روی بدن شما دارد یا خیر.

جدیدترین مطالب سایت