فال و طالع بینی روز چهارشنبه 5 شهریور 1393

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 5 شهریور 1393

متولد فروردین : شما می‌توانید برنامه خوب و بزرگی برای خودتان داشته باشید، اما باز هم لازم است که آنها را قبل از عملی کردن متعادل کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما باید عامل بازدارنده‌ای برای خودتان باشید، بلکه معنی آن این است که شما نمی‌توانید موقعیت‌هایی را که اخیرا در زندگی‌تان ایجاد شده است را نادیده بگیرید. به جلو پیش بروید تا بتوانید به نقطه آرامی که دوست دارید برسید، اما انتظار معجزه نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. از طرف دیگر، یک حرکت مثبت می‌تواند نتایج شگفت‌آوری به بار آورد.

 

متولد اردیبهشت : احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

 

متولد خرداد : بر روی مسائلی که جزیی و تا حدودی فرعی هستند بیش از حد تامل می‌کنید و این کار شما باعث می‌شود که از توجه به مسائلی که اساسی هستند غافل شوید.لازم است در ابتدا به مسائلی که مهم‌تر هستند دقت کنید و تمام توجه‌تان را به مسائل فرعی منعطف نکنید.به مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید با دید مثبتی نمی‌نگرید، تا حدودی به تمام اتفاقات با دیدی منفی نگاه می‌کنید.کمی بد بینی لازم است اما نه در حد دیدی که شما دارید.

 

متولد تیر : شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

 

متولد مرداد : سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز شما را به دردسر می‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر می‌دانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. افراد دیگر مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری زبانی و بی رحمانه شما خسته می‌شوند. آنها همین که از صحبت‌های تند و تیز شما ناراحت شوند، به راحتی می‌توانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خیلی ساده است؛ اگر نمی‌خواهید تنها باشید باید با دیگران به مهربانی رفتار کنید.

 

متولد شهریور : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

 

متولد مهر : امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.

 

متولد آبان : شما امروز نسبت به روزهای دیگر کمتر استوار و محکم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌کند. اما طبیعت سرکش شما ممکن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینکه می‌دانید که باید قوانین و ضوابط کیوان را تصدیق کرده و از آن فرمانبرداری کنید. با این وجود، اکنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد که باید بسرعت جبران کنید.

 

متولد آذر : شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

 

متولد دی : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.

 

متولد بهمن : درحالیکه شما مثل یک صخره عمل می‌کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید، اکنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌کنید هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست که تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

 

متولد اسفند : پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

گردآوری : گروه اینترنتی فراناز
جدیدترین مطالب سایت