آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

آموزش جامع پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

این بخش ویژه متاهلین است برای افراد مجرد زیر 18 سال به هیچ عنوان مناسب نیست تنها با مطالعه این بخش که ویژه زوجین است دچار درگیری ذهنی و روحی می شوید. ادامه همین موضوع انواع مدل های مختلف رابطه دهانی را به شما زوجین آموزش می دهیم.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

مدل های مختلف رابطه دهانی را آموزش ببیند تا متناسب با سلیقه و شرایط جسمی بتوانید یک رابطه خوب داشته باشید. 90 درصد مرد ها عاشق این هستند که همسرشان به آن ها رابطه دهانی بدهد. همچنین در سکس دهانی، خیلی مهم است که زن از روش های مختلفی استفاده کند تا خسته نشود.پوزیشن های زیادی برای رابطه جنسی دهانی وجود دارد. از ساده ترین آن که مرد روی زمین و به روی کمر دراز میکشد تا پوزیشن های سخت تر.

 

بطور کلی باید گفت که نوع پوزیشنی که برای سکس دهانی استفاده میکنید کاملا به علایق همسرتان مربوط است. رابطه دهانی شکلی از رابطه جنسی است که در آن از دست ها، زبان، انگشت ها و حتی سینه ها استفاده میشود.در رابطه دهانی باید آلت مرد را خیلی محتاطانه لمس کنید، به اندازه کافی از حرف های سکسی استفاده کنید، اگر چنین کنید مطمئن باشید که رابطه خوبی خواهید داشت.

 

اکثر زنان رابطه دهانی را کاری زجر آور میدانند، اما باید بیاد داشت که هنگام سکس دهانی مرد کاملا در اختیار شماست و هر کاری که بخواهید میتوانید با او انجام دهید. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی فراناز باشید.توجه! تصاویر همه پوزیشن های توضیح داده شده در انتهای مقاله قرار دارد. به ترتیب، تصویر اولین پوزیشن شرح داده شده، سمت چپ بالا قرار داشته و به ترتیب به سمت راست حرکت کرده و پایین میاید.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

چگونه رابطه ی دهانی داشته باشیم؟

 

پوزیشن جنسی ساعت

راه های زیادی وجود دارد که زنان در رابطه دهانی میتوانند استفاده کنند که شوهر شان به خوبی ارضا شود.اگر هم زن از این نوع رابطه خوشش نیاید، در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی، زن بطور کامل در اختیار مرد است و نمیتواند مقاومت کند.در این پوزیشن مرد باید بر روی دستان خود که کمی از هم فاصله دارد در برابر دیوار بایستد، پا های خود را در عین حال که کاملا صاف است، از هم باز کند.

 

زن نیز باید روبروی مرد بایستد و پا های خود را کاملا بسته در کنار هم نگه دارد و سر خود را بین پا های همسر خود قرار دهد. سپس زن میتواند به راحتی رابطه دهانی داشته باشد و از دستان خود نیز استفاده کند.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

پوزیشن جنسی شیر آتش نشانی

زمانی که با شوهر تان رابطه دهانی دارید، اصلا به چیزی فکر نکنید، افکار خود را خاموش کنید و فقط روی آلت تناسلی همسرتان تمرکز کنید تا بتوانید به او اوج لذت رابطه را هدیه دهید.در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی دهانی مرد باید بایستد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز کند و از قسمت زانو ها کمی خم شود. سپس زن بین پا های مرد قرار میگیرد و با دست های خود ران های مرد را میگیرد.

 

سپس مرد دستان خود را پشت سر زن قرار میدهد و شروع میکند به کنترل حرکات با استفاده از حرکات لگن و باسن. البته در این پوزیشن بدلیل کنترل زیادی که مرد دارد، باید مراقب بود که محدودیت های و ظرفیت زن در نظر گرفته شود.

 

پوزیشن جنسی زئوس

این مسئله که مرد ها دوست دارند احساس قدرت و برتری نسبت به زن داشته باشند اصلا چیز جدیدی نیست و همه میدانند که مرد ها عاشق یک رابطه دهانی خوب هستند.به همین دلیل هیچ چیز مثل یک رابطه دهانی خوب در این پوزیشن باعث غرور مرد نمیشود. در این پوزیشن مرد می ایستد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند.

 

سپس زن جوری جلوی مرد زانو میزند (زیر پا یک بالشت کوچک قرار دهید) که آلت تناسلی مرد درست رو به روی صورت و دهان او قرار بگیرد.در مرحله بعد مرد سر زن را میگیرد و ریتم حرکت را کنترل میکند. زن نیز باسن مرد را در دست خواهد داشت. در این پوزیشن مرد میتواند همسر خود و سینه هایش را نگاه کند.

 آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

پوزیشن جنسی میله

اگر زن شما به هر دلیلی دوست ندارد رابطه جنسی دهانی داشته باشد، از این پوزیشن استفاده کنید و به او بگویید که در این حالت نیازی نیست که خیلی فشار بیاورد و میتواند طبق میل خودش حرکت کند.در این پوزیشن مرد به صورت بر عکس طوری قرار میگیرد که دست هایش از ناحیه آرنج خم شده و در کنار سرش قرار گرفته باشد. پا های مرد نیز باید صاف بوده و در کنار هم قرار داشته باشد.

 

زن نیز روی زانو های خود جوری در مقابل مرد قرار میگیرد که سرش نزدیک آلت تناسلی مرد باشد.همچنین زن میتواند از دست های خود به عنوان تکیه گاه استفاده کند و آن ها را روی ران مرد قرار دهد و یا آنکه با دستان خود ناحیه تناسلی مرد را نوازش کند و ماساژ دهد.

 

پوزیشن جنسی مته

سکس دهانی هم میتواند بسیار لذت بخش باشد و هم آزار دهنده. این موضوع که کدام حالت برای شما صادق است بستگی به احوالات زوجین و طرز فکر آن ها دارد.در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی مرد با پا هایی که به اندازه عرض شانه باز شده می ایستد و از قسمت زانو کمی خم میشود. زن بین پا های مزد مینشیند و سر خود را رو به بالا و پا ها را خم کرده و کمی از هم فاصله میدهد.

 

یکی از دست های زن روی کمر مرد است و دست دیگر بر روی آلت تناسلی او. دست های مرد نیز روی صورت زن است و حرکات را کنترل میکند.اگر زن دوست داشته باشد میتواند بصورت همزمان با یکی از دستان خود، واژن خود را تحریک کند.

 

پوزیشن جنسی لوله کش

این حالت یک پوزیشن خیلی جالب اما غیر استاندارد برای رابطه جنسی دهانی میباشد که توصیه میشود حتما با شریک جنسی خود آن را امتحان کنید.در این پوزیشن مرد مینشیند و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند و در همان حالت باید تلمبه بزند و حرکت کند. زن نیز جلوی مرد به حالت نیمه دراز کشیده قرار گرفته و صورت خود را به آلت تناسلی مرد نزدیک میکند.

 

مرد نیز باید دستان خود را روی کمر یا باسن همسر خود گذاشته و آن را ماساژ دهد و یا صرفا با دستان خود حرکات را کنترل کند. به عنوان یک حرکت آغازین و گرم کننده رابطه جنسی، این پوزیشن بسیار عالی است.

 

پوزیشن جنسی آویز

این پوزیشن رابطه جنسی دهانی نوعی پوزیشن 69 میباشد، با این تفاوت که مرد میتواند در این حالت کاری انجام ندهد و فقط از حرکات زن لذت برده و ارضا شود.در این پوزیشن مرد به صورت مستقیم روی زمین درا میکشد و یک پا را صاف و پای دیگر را از قسمت زانو کمی خم میکند.

 

در ضمن پا ها باید کمی فاصله داشته باشند.زن نیز به شکلی روی مرد قرار میگیرد که سر او بین پا های مرد بوده و باسن وی نیز روی سینه ها و پا ها نزدیک سر مرد باشد. در این حالت مرد میتواند با دست و یا دهان خود زن را تحریک کند.

 

پوزیشن جنسی هالووین مکزیکی

این پوزیشن رابطه جنسی خیلی سخت و عجیب است اما قطعا بهتر از پوزیشن های تکراری و معمولی است. در این پوزیشن مرد لذت بسیاری میبرد اما خانم ها باید مواظب باشند که شوهر شان خیلی سریع ارضا نشود.

 

برای اجرای این پوزیشن زن باید روی زمین دراز بکشد و کمی پا های خود را از قسمت زانو ها خم کند. مرد نیز باید به گونه ای روی زن دراز بکشد که کمرش روی ران زن تکیه داشته باشد و سر و صورت زن نیز بین پا های مرد باشد.

 

پا های مرد باید کمی از قسمت زانو ها فاصله داشته باشد و دست ها نیز باید از قسمت آرنج خم شده و تکیه گاه وزن بدن باشد.اگر مرد بتواند به خوبی وزن خود را کنترل کند و وزن خود را روی زن نگذارد، این پوزیشن برای خانم ها خیلی راحت تر میشود.

 

پوزیشن جنسی دزد دریایی عصبانی

اگر شوهر شما حتما نیاز به رابطه دهانی دارد و شما هم خیلی خسته هستید، این پوزیشن را امتحان کنید.در این پوزیشن رابطه جنسی دهانی، زن دراز میکشد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کرده و از هم فاصله میدهد.

 

مرد باید به شکلی روی زن قرار بگیرد که بدن خود را بخوبی مستحکم کند و روی انگشت ها و شست پا تکیه داشته باشد. دست ها و پا ها باید صاف باشد.در این حالت زن نه تنها از دهان خود استفاده میکند بلکه از دستان خود نیز باید استفاده کند. حرکات در این پوزیشن توسط مرد با تکان دادن لگن انجام میشود.

 

پوزیشن جنسی بتمن

در این پوزیشن که صرفا برای رابطه دهانی طراحی شده، اکثر حرکات را زن کنترل میکند گرچه مرد هم کنترل کمی بر روی حرکات دارد.در این حالت مرد ریتم و میزان وارد شدن آلت تناسلی به دهان زن را کنترل میکند. برای این پوزیشن جنسی زن باید روی کمر دراز بکشد و کمی پا ها را باز کند.

 

مرد نیز به نحوی در مقابل زن زانو میزند که سینه های زن مقابل ران های مرد قرار بگیرد. مرد در این پوزیشن باید دست های خود را صاف قرار دهد و وزن خود را کنترل کند.زن نیز دستان خود را پشت مرد قرار میدهد تا بتواند با حرکت دادن سر خود مرد را ارضا کند.

 

پوزیشن جنسی زن زندانی

اینکه بخواهید همسر خود را برای رابطه دهانی اجبار کنید کاری بسیار اشتباه است مگر اینکه این رفتار نوعی نقش بازی کردن برای افزایش جذابیت رابطه جنسی شما باشد.اگر چنین قصدی دارید، این پوزیشن کاملا برای شما مناسب است.

 

زن باید برای این حال بخوابد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کند، مرد نیز باید به گونه ای روی صورت زن قرار بگیرد که دهان او را نزدیک آلت تناسلی خود قرار دهد.در این پوزیشن مرد بطور کامل روی زن نمیشیند

 

و بیشتر فشار بر روی زانو ها که پشت شانه های زن قرار دارد، وارد میشود.سپس مرد با میتواند با دستان خود سر زن را تکان دهد و رابطه جنسی را ادامه دهد. دست های زن نیز روی کمر مرد قرار دارد و در این پوزیشن زن به معنای واقعی در اختیار مرد میباشد.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

پوزیشن جنسی سراب

زوج های کمی هستند که رابطه جنسی دهانی دارند و اکثرا گمان میکنند که این نوع رابطه جنسی خیلی خسته کننده و یکنواخت میباشد.اما باید اشاره کرد که پوزیشن های زیادی برای سکس دهانی وجود دارد. در این حالت از پوزیشن های رابطه دهانی مرد به گونه ای چهار دست و پا قرار میگیرد که وزن خود را روی زانو ها و دست ها قرار دهد.

 

دست ها باید صاف و به اندازه عرض شانه باز باشد. زن نیز باید روی زمین دراز بکشد و سر خود را بین پا های مرد قرار دهد و با دستان خود باسن مرد را گرفته و پا هایش نیز باید کمی فاصله داشته باشد.در این پوزیشن هم مرد و هم زن میتواند حرکت کنند.

 

پوزیشن جنسی افقی

در این پوزیشن مرد به کنار میخوابد و قسمت بالایی بدن خود را با استفاده از آرنج دست کمی بالاتر آورده و همچنین پا ها را نیز از هم باز میکند.زن نیز کنار مرد دراز میکشد به شکلی که زانو هایش به نزدیکی شانه های مرد رسیده،

 

پا ها را خم کرده و صورت خود را به آلت تناسلی مرد میرساند.زن با یک دست باسن مرد را میگیرد تا بتواند به راحتی آلت تناسلی مرد را در دهان خود قرار دهد. مرد نیز میتواند با دست خود آلت تناسلی زن را تحریک کند.

 

پوزیشن جنسی شمشیر

برای انجام این پوزیشن سکس دهانی مرد به کنار دراز کشیده و با استفاده از آرنج خود بالا تنه خود را بالا میاورد، پا ها را در قسمت زانو خم کرده و از هم فاصله میدهد، همچنین کف پا ها باید بصورت ضربدری قرار بگیرد.

 

زن نیز به شکلی کنار مرد میخوابد که سر او بین پا های حلقه شده شوهر خود قرار بگیرد. پا های زن بصورت صاف و در کنار هم است و دست ها هم روی ران مرد استراحت میکند.در این حالت خود مرد هم میتواند آلت تناسلی خود را بمالد.

 

پوزیشن جنسی تخلیه

زمانی که شوهر تان خسته است و حوصله رابطه جنسی ندارد این پوزیشن بکار می آید. برای انجام این حالت مرد میخوابد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند.زن نیز بین پا های مرد مینشیند و پا های خود را به نحوی روی پا های مرد قرار میدهد که او بتواند با دستان خود پای زن را بگیرد.

 

سپس زن یکی از دستان خود را روی شکم مرد قرار داده و با دست دیگر آلت تناسلی او را تحریک میکند. در این پوزیشن زن باید به اندازه رو به جلو خم بشود که به راحتی بتواند رابطه دهانی داشته باشد.

 

پوزیشن جنسی سمفونی

رابطه جنسی دهانی چیزی است که مردان عاشق آن هستند و شاید بتوان گفت که یکی از بهترین راه برای دست یابی به قلب مردان میباشد.اگر قصد دارید با همسر خود رابطه جنسی دهانی داشته باشی این پوزیشن گزینه خوبی برای امتحان کردن است.

 

در این پوزیشن مرد به پشت میخوابد و سرش را روی یک بالشت گذاشته، پا ها را صاف بالا برده، از هم فاصله میدهد و پشت ران های خود را میگیرد و کمی به سمت بالا میکشد.زن نیز باید جلوی مرد زانو بزند و رو به جلو خم شود تا صورتش به ناحیه تناسلی او برسد. در این حالت علاوه بر حرکات دهان، زن میتواند با دست خود مرد را تحریک کند.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

پوزیشن جنسی کروسانت

در این پوزیشن زن میتواند آلت مرد را بصورت خیلی عمیق در دهان خود فرو کند و مرد نیز با توجه به کنترلی که بر شرایط دارد لذت بسیار زیادی میبرد.برای انجام این پوزیشن مرد میخوابد و پا های خود را از قسمت زانو ها اندکی خم میکند.

 

سپس زن جلوی مرد قرار گرفته و زانو میزند و سر خود را میان پا های مرد قرار میدهد.اگر مرد دوست داشته باشد، زن میتواند علاوه بر دهان خود، با دست هایش نیز او را تحریک کند. در این پوزیشن مرد دستان خود را روی سر زن قرار داده و حرکات را کنترل میکند.

 

پوزیشن جنسی مارشمالو

این پوزیشن هم مخصوص زمان هایی است که شوهر تان خیلی خسته است و یا زمانی که میخواهید بصورت ویژه از او قدردانی کنید!برای انجام این پوزیشن رابطه دهانی مرد باید روی زمین بخوابد، پا های خود را بالا بیاورد و از ناحیه زانو خم کرده و کف دستان خود را روی زمین قرار دهد.

 

زن نیز باید مقابل پا های مرد بنشیند و با دستان خود ران های او را گرفته و به سمت جلو خم شود. این پوزیشن برای مردان ایده آل است و میتواند به عنوان عشق بازی قبل از دخول و یا یک رابطه جنسی کامل محسوب شود.

 

پوزیشن جنسی سرباز

این گزینه هم یکی از پوزیشن هایی است که اگر شوهر تان خسته باشد بدرد تان میخورد. برای اجرای این پوزیشن مرد فقط باید براحتی دراز بکشد و زن نیز باید در کنار او دراز کشیده و سر خود را روی شکم وی قرار دهد.

 

سپس با یک دست آلت مرد را در دست گرفته و با دهان نیز رابطه دهانی انجام میدهد. اگر خیلی در سکس دهانی تجربه ندارید اشکالی ندارد. فقط خونسرد باشید و خیلی آرام و عاشقانه پیش بروید.

 

پوزیشن جنسی برده

در این پوزیشن سکس دهانی مرد دراز کشیده، بالا تنه خود را بالا آورده و روی آرنج هایش تکیه میکند، سپس پا های خود را از قسمت زانو ها خم کرده و از هم فاصله میدهد.زن جلوی مرد زانو زده و سر خود را خم میکند تا بتواند رابطه دهانی را انجام دهد. مردان هنگام رابطه دهانی خیلی دوست دارند که زن را تماشا کنند، به همین دلیل این پوزیشن قطعا مورد علاقه شوهر تان خواهد بود.آموزش پوزیشن های رابطه جنسی دهانی + عکس 18+

 

پوزیشن جنسی زمزمه

به جرات میتوان گفت که اگر در این پوزیشن برای همسر خود رابطه دهانی انجام دهید، او را دیوانه خود خواهید کرد!برای انجام این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی دهانی مرد باید به حالت نیمه خوابیده قرار بگیرد و یک بالشت پشت خود قرار داده، دست ها کنار بدن و پا ها صاف و با کمی فاصله باشد.

 

زن نیز جلوی مرد دراز میکشد و سر خود را به آلت تناسلی او نزدیک میکند. در این پوزیشن زن باید پا های خود را همانند تصویر خم کند و میتواند برای ارضا کردن بهتر همسر خود از دست هایش نیز استفاده کند.در این پوزیشن مرد به راحتی میتواند سر زن را تکان دهد، مو های او را در دست بگیرد و یا صرفا از منظره لذت ببرد!

جدیدترین مطالب سایت