استخر دانشگاه آزاد نجف آباد دو قربانی داشت

استخر دانشگاه آزاد نجف آباد دو قربانی داشت

استخر دانشگاه آزاد نجف آباد دو قربانی داشت

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد نجف‌آباد:

🔹 عصر روز گذشته دو نفر از کارکنان فضای سبز که در اختیار پیمانکار بخش خصوصی است در استخری که به منظور جمع‌آوری آب باران حفرشده بود غرق شدند.

 

🔹چند درخت در فضای استخر وجود دارد که از پشت حفاظ هم می‌توان آن‌ها را آبیاری کرد و نیازی به ورود نیست، اما این دو کارگر با سهل‌انگاری به محوطه استخر واردشده اند؛ پای یکی از آن‌ها لیز خورده و به داخل آب سقوط می‌کند و شخص دوم برای نجات او وارد آب می‌شود که متأسفانه هر دو غرق می‌شوند.

 

مدیرکل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، گفت: این دو نفر با گرفتن کلید از کارکنان دانشگاه وارد قسمت ممنوعه استخر شده و شواهد حاکی از این است که احتمالا یکی از قربانیان در مرحله اول سُر خورده و داخل آب افتاده و نفر دوم نیز برای نجات او وارد استخر شده باشد.

 

وی با بیان اینکه این دو نفر با سهل‌انگاری به محوطه استخر واردشده و متاسفانه این حادثه رخ داد، تاکید کرد: از پشت حصار فلزی هم می‌توانستند آبیاری این بخش را انجام دهند و نیاز به ورود به این محوطه نبود.

 

رفیعی تاکید کرد: این محوطه مشکلی به لحاظ ایمنی ندارد و از قبل به منظور جلوگیری از حادثه، چند قطعه یونولیت بر روی آب وجود داشته که این افراد نتوانستند از آن استفاده کنند.

مطالب داغ هفته اخیر