بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

دراین پست، بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال پس از باران را گردآوری کرده ایم. سریال پس از باران یکی از سریالهای قدیمی، پرطرفدار و خاطره انگیز ایرانی است. این سریال درسال 1379 به روی آنتن رفته و به یکی از پربیننده ترین سریالهای تاریخ ایران بدل شد. مجموعه پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده و برای اولین بار از شبکه سه سیما به روی آنتن تلویزیون رفت.

 

درباره سریال پس از باران

پس از باران، سال 1379 روی آنتن رفت. سریالی خوش‌ساخت و استاندارد کـه پخش آن مصادف بود با دوران اوج و درخشندگی مجموعه‌سازی در سیما و بویژه شبکه تازه‌تاسیس سه. این شبکه برای آگاهی از ذائقه و سلیقه مخاطبان خود و جذب آنان، مجموعه‌هاي زیادی را روی آنتن فرستاد. تعدادی‌ ـ مـن‌جمله همین پس از باران ـ تا سالها ماندگار شدند و بازپخششان هم مورد استقبال قرار گرفت.بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

مجموعه پس از باران با گذشت 17 سال از اولین نوبت پخش هنوز حرف‌هایي برای گفتن دارد. می توان در موردش صحبت کرد، از داستان خوبش گفت. شخصیت‌پردازی‌ درست و انتخاب خوب بازیگران و موسیقی و لباس و همه ی و همه ی را در موفق بودن و موفق ماندن این سریال دخیل دانست. مـا در ادامه بـه معرفی بازیگران این سریال قدیمی پرداخته ایم.

 

همچنین بخوانید : بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

 

زمان پخش سریال پس از باران از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌هاي شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال پس از باران از جمعه «29 دی ماه 1402» هرروز ساعت 22:00 اسـت. اگر دراین ساعت موفق بـه تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 6:00 صبح و 14:00 روزبعد کـه زمان پخش تکرار سریال پس از باران از آی فیلم اسـت، میتوانید آنرا دنبال نمایید.

 

خلاصه داستان سریال پس از باران

سریال پس از باران کـه درسال ۱۳۷۹ از شبکه سوم پخش شد، در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی بـه تاریخ ایران در دوران اوایل پهلوی دوم دارد «در سریال از طریق رادیوی ارباب عزت سالاری بـه دادگاه نورنبرگ کـه پس از پایان جنگ جهانی دوم ودر اوایل پهلوی دوم بـه سال ۱۳۲۴ رخ داده بود، اشاره شده اسـت».بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، شرایط جدید و مخالفت‌هاي خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری را نمایش می‌داد. دراین سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می توان دید.

 

همچنین بخوانید : بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال راز بقا + زمان پخش و داستان سریال راز بقا

 

بازی خوب بازیگران توانست در آن زمان سریال را تا اندازه‌اي قابل قبول جلوه دهد. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان اوایل پهلوی دوم اسـت و مشکلاتی کـه مردم متحمل می شدند. برخی این سریال را از این رو کـه زن بدلیل ناباروری برای شوهرش زن دوم میگیرد ودر نهایت هم مزد اینکار خیرش را میگیرد و خودش بچه‌دار میشود، از دیدگاه فمینیستی مورد نقد قرار داده‌اند.

 

سریال پس از باران چند قسمت است؟

باید بگوییم کـه پس از باران یک مجموعه تلویزیونی بـه کارگردانی و نویسندگی سعید سلطانی اسـت کـه در ۳۷ قسمت درسال ۱۳۷۹ از شبکه سه سیما پخش شده‌اسـت.

 

بازیگران پس از باران با نقش آنها

در سریال پس از باران محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، امیر آتشانی، صبا کمالی، حامد کلاهداری، رامین پرچمی، شهاب حسینی، ساقی زینتی، جهانگیر الماسی، مهناز انصاریان، علی‌اصغر کهن‌قنبریان، رضا میرمعنوی، ناصر فخری، هایده حسین زاده، محمود مقامی، حسین کسری، محمدرضا حسینی، و کاوه آهنگر بـه ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

مرجان محتشم متولد 13 اسفند 1348 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت.تحصیلکرده مقطع دبیرستان می باشد کـه از 25 سالگی وارد عرصه بازیگری شد تا این کـه سال 1379 با نقش خانم کوچیک «شهربانو» بـه شهرت عجیبی رسید. پس از گذراندن دوره هاي تجربی بازیگری اولین بار درسال 1373 زمانی کـه 25 ساله بود با حقیقت آیینه بـه کارگردانی اسماعیل وطن دوست جلوی دوربین رفت.

 


 

بیوگرافی محمود پاک نیت

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

محمود پاک ‌نیت، بازیگر ایرانی، متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون اسـت. وی درسال ۱۳۶۶، با نقش آفرینی در فیلم گشتی‌ها بـه کارگردانی جواد مرادی، اولین تجربه خودرا در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. پاک ‌نیت، بیشتر بـه واسطه ایفای نقش حسام بیگ در سریال روزی روزگاری و ارباب در سریال پس از باران و هم چنین یعقوب نبی در سریال یوسف پیامبر شهرت یافته اسـت.

 


 

بیوگرافی کتایون ریاحی بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون 10 دی 1340 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات و انسان شناسی اسـت. پدر او اردشیر روحانی دکتر ارتوپد و اهل شیراز و مادرش گیتی ریاحی گیلانی تبار هستند. برادر خانم ریاحی بنام علیرضا نیز در عرصه بازیگری فعالیت میکند.

 


 

بیوگرافی جهانگیر الماسی

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

جهانگیر الماسی بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۳۴ در تهران و فارغ ‌التحصیل رشته شیمی و فوق لیسانس حقوق و روابط بین‌الملل اسـت. وی فعالیت هنری خودرا در تئاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد. با بازی در فیلم ریشه در خون بـه کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. فعالیت در واحد فرهنگی تلویزیون و انتشار نشریه نوشین از دیگر کارهای اولیه جهانگیر الماسی می باشد.

 


 

بیوگرافی صبا کمالی بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

صبا کمالی بازیگر ایرانی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۵۵ در ساری اسـت کـه از سال ۱۳۷۸ فعالیت هنری خودرا آغاز نمود. او درسال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خودرا از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و هم چنین مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را اخذ کرده اسـت. او با فیلم متولد ماه مهر وارد حرفه بازیگری شد و جایزه جشنواره تئاتر تهران را ازآن خود کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی تمام بازیگران سریال شریک جرم + عکس های بازیگران سریال شریک جرم

 


 

بیوگرافی حامد کلاهداری

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

حامد کلاهداری بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران اسـت. او با بازی در سریال پس از باران بـه شهرت رسید. گفتنی اسـت کـه او فارغ التحصیل رشته کارگردانی اسـت. کلاهداری متاهل اسـت ودر سال ۸۸ ازدواج کرد و وارد زندگی مشترک شده اسـت. اما از تعداد فرزندان و عکس همسرش خبری منتشر نشده اسـت

 


 

بیوگرافی رحیم نوروزی

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

رحیم نوروزی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و بـه تدریس در دانشگاه سوره هم می‌پردازد. نوروزی بازیگری رابا حضور در کلاس هاي بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت در رشت آغاز کرد و بعد از حضور روی صحنه تئاتر بـه دنیای تلویزیون و سینما راه یافت.

 


 

بیوگرافی امیر آتشانی

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

امیر آتشانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران اسـت کـه در رشته بازیگری تحصیل کرده اسـت. او تا مقطع کاردانی آنرا ادامه داد و سپس در مقطع کارشناسی در رشته لیسانس بـه تحصیل پرداخت. ولی لیسانس سینما را اخذ کرد و سپس فوق لیسانس کارگردانی را گرفت. او با نقش عمو غلام در سریال پس از باران بـه شهرت رسید.

 


 

بیوگرافی شهاب حسینی بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران اسـت. تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود کـه آن رابه قصد مهاجرت بـه کانادا ناتمام گذاشت. حسینی درسال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان بنام محمدامین در ۱۳۸۲ و فرزند دومشان امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ بدنیا آمدند.

 


 

بیوگرافی ساقی زینتی بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال پس از باران شبکه آی فیلم

ساقی زینتی بازیگر متولد سال ۱۳۴۹ اهل رشت اسـت. پدر ساقی زینتی فردی متعصب و برادرش نیز ارتشی بود اما باوجود این موانع او وارد عرصه هنری شد. زینتی فارغ التحصیل رشته ریاضی در مقطع فوق لیسانس اسـت. خانم ساقی زینتی با «سریال پس از باران» درسال ۱۳۷۹ بـه کارگردانی سعید سلطانی بـه اوج شهرت خود رسید.

 

عوامل سریال پس از باران

نویسنده و کارگردان: سعید سلطانی

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

تدوین: عزیز علیزاده

مدیر تدارکات: اسماعیل صابرباغی

برنامه ریز: سیاوش ستاری

طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمیشی

صدابردار صحنه: خسرو کیوان مهر

موسیقی متن: سعید انصاری

مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی

دستیار اول کارگردان: محمدرضا حسینی

منشی صحنه: نوشین رضازاده و برزو نیک نژاد

جلوه هاي ویژه: داوود رسولیان

آوازهای محلی: فریدون پوررضا

مطالب داغ هفته اخیر