صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

 

یک سرباز داعشی که بتازگی اسیر شده است حرف های جالبی درباره تکفیری ها می زند. گروهک تروریستی داعش با قول های پوچ و تو خالی که به اعضایشان می دادند آنها را به سمت خودشان می کشانند ولی همه دروغی بیش نبود .

 

یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش پس از اسارت توسط نیروهای عراقی، از وعده و وعید داعشی ها برای جذب نیرو پرده برداشت.

به  گزارش پورتال فراناز؛ ولید اسماعیل چند روزی است که به اسارت نیروهای مبارز عراقی درآمده است. او یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش است. نیروهای عراقی در برنامه آزادسازی موصل چند روز پیش به مخفیگاه این گروهک در شمال عراق حمله و او را بازداشت کردند. ولید اسماعیل از لحظه دستگیری اش اینگونه می گوید: “ما چند نفر بودیم که در مخفیگاه مان پنهان شده بودیم. به محض اطلاع از نزدیک شدن نیروهای عراقی، برخی از اعضا با کشیدن ضامن نارنجک های دستی، خود را به کشتن دادند و برخی از آنها هم به دست نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند. فقط من زنده مانده بودم که بلافاصله فریاد زدم هیچ بمبی همراهم نیست و در نهایت به اسارت آنها درآمدم”.

 

ولید اسماعیل که 20 سال دارد از خاطرات تلخ خود در روزهای پیوستن به داعش می گوید. او می گوید “ابوبکر البغدادی، رهبر داعش، دو سال پیش وارد مسجد موصل شد و در سخنانی اعلام کرد بخش های زیادی از سوریه و عراق تحت حاکمیت آنهاست. پس از آن یک روز نیروهای داعشی به ما (اهالی موصل) گفتند تا در مسجد شهر جمع شویم. پس از جمع شدن در مسجد خودشان را معرفی کردند و گفتند “ما برادران مسلمان شما هستیم. ما دولت اسلامی داریم. آیا بین شما کسی هست که ما را نشناسد؟ نمی خواهیم به شما صدمه ای بزنیم. ما به شما پول و غذا می دهیم. هر چه که بخواهید می دهیم”.

 

اسماعیل در ادامه صحبت هایش می گوید “من به شغل نانوایی مشغول بودم و خرجی 6 خواهر و برادرم را می دادم. تا اینکه داعش با وعده و وعید کارم را از من گرفت. آنها به من گفتند در ماه 500 هزار دینار حقوق می دهند و در عوض من باید با یک مسلسل در کنار خیابان می ایستادم و نگهبانی می دادم”.

 

صالح یکی دیگر از اسرایی است که از وعده وعیدهای داعش می گوید. او می گوید داعش از طرفی ما را وسوسه و از طرفی تهدید می کرد. آنها از ما مالیات های سنگین می گرفتند و از طرف دیگر در ازای عضویت در گروه، وعده حقوق های خوب می دادند. صالح می گوید “داعش برای اینکه من را تحت فشار قرار دهد تهدید کرد که پسر 14 ساله ام را به جنگ می برد و من مجبور شدم عضویت در این گروه را بپذیرم”.

 

این دو اسیر داعشی در حال حاضر در منطقه امنیتی اربیل عراق نگهداری می شوند و در انتظار آینده ای نامعلوم روزگار می گذرانند.

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

 

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

 

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

 

صحبت های یک اسیر داعشی از واقعیات گروهک داعش

 

مطالب مرتبط :

تصاویری ازسربریدن با اره برقی توسط داعش(18+)

خبر داعش برای دختر شایسته و خوشگل عراقی (عکس)

سبک جدید و وحشتناک داعش برای اعدام قربانیان

داعش ها روزی 30 بار به این زنان تجاوز می کنند!

لیست انتخاب شوهر داعش برای دختران انگلیسی

گربه ی انتحاری و ناز داعش! (عکس)

مادری که گوشت فرزندش را به زور داعش خورد

مطالب داغ هفته اخیر