ماجرای جنین نارس که دنیا را تکان داد! (+عکس)

ماجرای جنین نارس که دنیا را تکان داد! (+عکس)

ماجرای جنین نارس که همه را بهت زده کرد و جهان را به لرزه درآورد را در اینجا می خوانید.ماجرای عکس جنینی که هنگام تولد دست جراح را گرفت.

 

به گزارش فراناز 19 آکوست 1999 بود که جراح در حین به دنیا آوردن نوزادی تقریبا نارس حیرت زده شد ، جنین 21 هفته ای دست پزشک را گرفته بود تا وارد دنیایی تازه شود. تصویری که مشاهده می کنید گویای تمام احساس و شوق زندگی در این نوزادی است که امروز 17 ساله شده است.با فراناز همراه باشید.

 

17 سال پیش دکتر ” جوزف برونر ” پذیرفت تا یک جراحی زایمان پرخطر را انجام دهد و به بیمارش قول داد تا تمام تلاشش را برای نجات جنین انجام دهد. نوزاد داخل شکم مادر مشکل ستون فقرات داشت و دیگر امکان ماندن در رحم مادر برای او وجود نداشت به همین دلیل او بایستی قبل از موعد تولد به دنیا می امد.

 

با تمام خطرات و سختی ها جراح موفق به خارج کردن نوزاد از شکم مادر شد و ماهها تلاش منجر به رفع گوشه ای از مشکلات حرکتی در دستان ساموئل شد ولی او برای بهبود راه طولانی در پیش داشت .در حال حاضر، ساموئل پسری 17 ساله است که با کمک ابزار پزشکی برای زانو و ویلچر حرکت می کند اما با این حال طرفدار بازی بسکتبال و شنا است.عکسی که دنیا را تکان داد به تصویر ” امید به زندگی ” شهرت یافت و امروز بعد از گذشت 17 سال از آن ماجرا همچنان محبوبیت این عکس در فضای مجازی بیشتر از میلیون ها عکس دیگر است.

 

عکس دوست داشتنی جنین نارس که دست پزشک جراح را گرفت.

 

 ماجرای جنین نارس که دنیا را تکان داد! (+عکس)

 

ماجرای جنین نارس که دنیا را تکان داد! (+عکس)

 

مطالب داغ هفته اخیر