لو رفتن عکسهای تجاوز به مادر و دختر لرستانی در تلگرام

لو رفتن عکسهای تجاوز به مادر و دختر لرستانی در تلگرام

لو رفتن عکسهای تجاوز به مادر و دختر لرستانی در تلگرام

 دختری جوان که با مادرش در ویلای شخصی شان مورد هجوم متجاوزین ناشناسی قرار گرفتند. این مادر و دختر که در ویلا مشغول تماشای تلویزیون بودند ناگهان با ورود غیر مجاز 4 نفر مرد به داخل ویلای شخصی شان رو به رو شدند و مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار گرفتند.

 

23 آذرماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی لرستان پرده از سرنوشت تلخی برداشت و گفت: 4 نقابدار به ویلایی که من و مادرم در آنجا زندگی می‌کنیم دستبرد زدند و با قیچی النگوهایمان را بریده و ما را تسلیم خواسته شوم خود کردند.

 

پلیس لرستان که با شنیدن این ادعاها خود را در برابر دزدان شیطان‌صفتی می‌دید ردیابی‌های گسترده‌ای را آغاز کرد اما دزدان، نقابدار بوده و هیچ سرنخی به دست نیامد تا اینکه روز یکشنبه 22 فروردین دختر خانواده باز به اداره پلیس آگاهی رفت و به افسر پرونده گفت: با شماره همراه من که دزدان آن را به سرقت برده بودند عکس دو دزد را در تلگرام شناسایی کرده‌ام.

 

با این ادعاها تیم ویژه‌ای در پلیس فتا تشکیل و با ردزنی‌های سایبری خانه دزدان در کرج شناسایی شد و با دستور قضایی مخفیگاه آنها که تنها مظنون به حساب می‌آمدند تحت محاصره قرار گرفت. وقتی مردی به نام جلال دستگیر شد با اعترافات تکان‌دهنده، سرقت از خانه مادر و دختر را به گردن گرفت و همدستش به نام علی را لو داد و وی را سر قرار به کمینگاه پلیس کشاند.

 

سرهنگ فیروز خواه جانشین رئیس پلیس کرج گفت: دزدان شیطان‌صفت در بازجویی‌ها جرم خود را پذیرفتند و با دستور قضایی برای تحقیقات به لرستان انتقال داده شدند.

جدیدترین مطالب سایت