نکاتی مفید و مهم درباره استفاده از رژ لب ها

نکاتی مفید و مهم درباره استفاده از رژ لب ها

نکاتی مفید و مهم درباره استفاده از رژ لب ها

 قبل از خوابیدن، حتما لب‌ها را پاک کنید. بدترین چیز درمورد روبالشتی سفید و تمیز، اثر رژ لب بر روی آن است.

 

به لب‌ها به قدر صورت‌ خود اهمیت بدهید. آرایش را از روی آن پاک کنید. یک اسکراب برای برداشتن سلول‌های مرده بهترین انتخاب است. لب‌هایتان را مرطوب نگهدارید و همیشه به آن برسید.

 

زمان‌بندی موضوع مهمی است. اگر پیش از بیرون رفتن کمی برای زدن رژ لب، زمان بگذارید و دقت کنید، دیگر وقتی بعد از آن با یک دوست برای خوردن شام بیرون می‌روید، لازم نیست تمام مدت نگران خراب شدن یا در بدترین حالت ممکن، پاک شدن آن‌ها باشید.

 

اگر خیلی به آرایش لب‌هایتان رسیدید، آرایش چشم را ملایم‌تر انجام دهید. تعادل داشتن در آرایش لازمه زیبایی‌ست.

 

در انتخاب رنگ دقت کنید. تمام رنگ‌ها برای یک نفر نتیجه یکسانی به همراه نمی‌آورند، کمی درباره رنگ‌ها مطالعه کنید یا کمی انتظار کشیده و به زودی مطالبی در این باره در بادبادک بخوانید.

 

از یک رنگ به عنوان زیرساز استفاده کنید و به ماندگاری در طول یک میهمانی یا جلسه کاری هم فکر کنید.

 

خط لب؟ ممکن است دوست خوبی به حساب بیاید یا یک دشمن نابکار! خط لب مناسبی را انتخاب کنید که جلوی پخش شدن رژ لب شما را در طول روز می‌گیرد و نجاتتان می‌دهد.

 

برای کشیدن خط لب از میانه لب شروع کنید و سپس به گوشه‌های آن بروید. با این روش خط لبی صاف‌تر و بدون لرزش خواهید داشت.

 

از سایه روشن‌ها استفاده کنید. در حین کشیدن خط از وسط لب پایین به سمت گوشه لب‌ها، فشار دست‌تان را برای تولید سایه روشن‌ها بیشتر کنید.

 

همیشه به خودتان یک روز را استراحت دهید. به لب‌هایتان اجازه دهید حداقل یک روز در هفته بدون آرایش باشند. شما می‌توانید آن ها را مرطوب کنید، سلول‌های مرده را جدا کنید و در این روز با لذت قهوه‌تان را مزه مزه کنید.

جدیدترین مطالب سایت