ماجرای پست جنجالی صبا کمالی و توهین به امام حسین (ع)

ماجرای پست جنجالی صبا کمالی و توهین به امام حسین (ع)

ماجرای پست جنجالی صبا کمالی و توهین به امام حسین (ع)

 

به گزارش فراناز صبا کمالی بازیگر سینمای ایران پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با واکنش به مرگ دختر آبی  و توهینش به ساحت مقدس امام حسین (ع)  منتشر کردو باردیگر اظهار ندامت کرد.

 

صبا کمالی در آخرین پست و استوری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

من با انتشار مطلبی باعث جریحه‌دار شدن اعتقادات مذهبی ملت عزیز ایران شدم که ازین بابت به شدت متاثر و ناراحتم و هرگز چنین قصدی نداشتم.

به خاطر این موضوع از مردم عزیز کشورم ایران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند. خودم و خانواده‌ام علاقه شدید به ائمه اطهار داریم خصوصا امام حسین (ع) و خاندان مطهرش و هرچه داریم از برکات وجود این بزرگواران است.

او هم‌چنین در قالب یک استوری ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت و نوشت:

تسلیت به همه مسلمانان.

البته صبا کمالی دیروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نسبت به هتاکی امام سوم شیعیان عذرخواهی کرده بود ولی به دلایلی نامعلوم پس از چند ساعت این ویدئو را از صفحه‌اش حذف کرد.

 

*توضیحات صبا کمالی درباره ی حذف ناگهانی پستش*

صبا کمالی در بیان این که چرا پستش را پاک کرده نوشت: «به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی منه، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من رو بدون اعتقاد معرفی کردند….و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم….اتفاقا بسیار بی‌وجدان هم هستند.

به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من رو بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم.

در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا….این‌که دیگران امامان رو از خدا بالاتر می‌دونند ، خودشون می‌دونند چرا………

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، براش شهید شدند.»

جدیدترین مطالب سایت