بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

این روزها با نام پسر بچه ای سروکار داریم که با چهره بانمکش در سریال پایتخت 6 معروف شده است.او ابوالفضل رجبی نام دارد.

 

بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

 

ابوالفضل رجبی متولد سال 1386 و تیرماهی می باشد. او زاده مازندران و یکی از بازیگران تازه وارد تلویزیون است که طرفداران بسیاری پیدا کرده، ابوالفضل با بازی در نقش بهروز (پایتخت 6) به شهرت رسیده و مشغول به تحصیل می باشد.

 

پدر و مادرش مازندرانی هستند، پدر ابوالفضل کارمند است و مادرش هم خانه دار می باشد. ابوالفضل یک برادر کوچکتر از خودش دارد. هنوز اطلاعات بیشتری درمورد خانواده او منتشر نشده است.

 

خیلی از نوجوانان می پرسند که او کلاس چندمی است، ابوالفضل دانش آموز کلاس هفتم است و در شهر ساری تحصیل می کند. او بیش فعال، باهوش و فوق العاده شوخ است.

 

ابوالفضل از سال ۱۳۹۷ وارد کلاس های بازیگری در قائم شهر مازندران شده و زیر نظر عباس میار، دوره هایی آموزشی را گذرانده است. او توسط محسن تنابنده و سیروس مقدم برای ایفای نقش بهروز انتخاب شده است.

 

او در مصاحبه با برخی رسانه ها بیان کرده که هدفش بدست آوردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است. او به اکبر عبدی بازیگر مشهور کمدی علاقه زیادی دارد و باید دید که آیا می تواند همانند آقای عبدی سیمرغ را از آن خود کند یا خیر.بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکسبازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

 

در استان مازندران محبوبیت کشتی فرنگی کمیتی از فوتبال ندارد. ابوالفضل هم کشتی را ورزش مورد علاقه خود بیان کرده و می گوید به جهان پهلوان تختی نیز علاقه زیادی دارد.

 

آقای رجبی در اوقات فراغت فیلم می بیند و بخشی از این زمان را هم صرف مطالعه می کند. البته اگر ابوالفضل وقت بیشتری داشته باشد به فراگیری ورزش کشتی هم می پردازد.

 

بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

 

در یکی از سکانس های سریال پایتخت 6، ابوالفضل زن دایی همای خود را می بوسد. این صحنه یک بار پخش شد اما در زمان پخش تکرار سانسور شده بود که به یکی از حواشی بزرگ سریال پایخت تبدیل شد.بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را بهتر بشناسید + عکس

آقای ابوالفضل رجبی بیش از 30 هزار فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد که تعداد آنها به طرز چشمگیری در حال افزایش است، او تاکنون بیش از 10 پست به اشتراک گذاشته است. برای دنبال کردن او در اینستاگرام به صفحه abolfazlrajabiofficial@ مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت