دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری را در عکس های زیر مشاهده می کنید.

 

جذاب ترین دختر دنیا با پاهای 1.5 متری بسیاری از مردان جوان را حیرت زده کرد. این دختر که طول پاهایش بسیار زیاد است حالا به یک سوپر مدل جذاب تبدیل شده است. این دختر جوان به دلیل پاهای بلندش قد بسیار بلندی دارد و قد او در آخرین اندازه گیری حدود 2 متر اعلام شده است.

 

دختری 22 ساله ،اهل کالیفرنیا، رکورد دار بلند ترین پا در آمریکا است و در حالی که می خواهد به عنوان مدل مشغول به کار شود، بعضی از موسسات به خاطر قد بیش از حد بلندش او را نمی پذیرند.

 

با قد 194 سانتی متری، پاهای چیس کندی (chase kennedy) به طول 130 سانتی متر است که تنها 2 سانتی متر از رکود جهانی کوتاه تر می باشد. او در مدرسه به زرافه مشهور بود ولی می گوید که قد بلندش در ورزش کمک شایانی به او کرده است.

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

قبل از چیس، هالی برت (holly burt) با 125 سانتی متر رکورد دار بلندترین پا در آمریکا بود.

 

او می گوید:” من به پاهایم افتخار می کنم، من رکورد دار بلندترین پا در آمریکا می باشم و عاشق قد بلندم هستم. وقتی ویدیوی هالی را در تلویزیون دیدم، کمی ناراحت بودم، چرا که فکر می کردم پاهای او از پاهای من بلند تر است و نکند من نتوانم این رکود را به دست بیاورم ولی بعد که پاهایم را اندازه گرفتم متوجه شدم که پاهای من بلندتر است.”

 

در حالی که اون هم اکنون با یک مرد 192 سانتی در رابطه است، می گوید که هیچ وقت رابطه برای او آسان نبوده است.

 

او در این باره می گوید:” احساس می کنم مردان گاهی از قد من وحشت دارند و پیدا کردن مردی که بلند تر از من باشد هم کار آسانی نیست، در دبیرستان رابطه خیلی برایم سخت بود، چرا که پسرها از من وحشت داشتند و من از خیلی هاشان بلندتر بودم” او می افزاید:” من مردان بلند تر از خود را ترجیح می دهم، البته قد زیاد برایم اهمیت ندارد تا زمانی که از 180 سانتی متر کمتر نباشد.”

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

اگرچه او الان با اعتماد به نفس راجع به قدش صحبت می کند، اما همیشه عاشق قدش نبوده است.به گزارش فراناز او زمانی که در سن سیزده سالگی وارد دبیرستان شد 182 سانتی متر قد داشت، که از میانگین قد یک مرد بالغ بلند تر است.

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

چیس دوران تحصیلش را چنین به یاد می آورد:” وقتی که کوچک تر بودم، آرزو داشتم قدم کوتاه تر بود تا بتوانم راحت تر با بچه ها قاطی بشوم، چون من متفاوت بودم سخت تر من را در جمع شان قبول می کردند، آنها قد من را مسخره می کردند و من را زرافه می خواندند. زمان دبیرستان من همیشه دوست داشتم تا بتوانم مثل بقیه ی دخترها کفش پاشنه بلند بپوشم. من همیشه از این که متفاوت بودم احساس بدی داشتم ولی اکنون که بزرگ تر شده ام بهتر با این تفاوت کنار می آیم.”

 

جدا از طعنه ها، شرایط فیزیکی چیس او را در والبیال و بسکتبال محبوب کرده بود.

 

او می گوید:” قد بلند قطعا به من برای انتخاب رشته ی ورزشی کمک کرد، در این ورزش ها شما همیشه دوست دارید که فرد قد بلند تر باشید.”

 

زمانی که چیس نوجوان بود، چندین بار موسسه های مدلینگ به او پیشنهاد کار داده بودند ولی با رشد قدش این پیشنهاد ها کمتر و کمتر شد.

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

او در این باره می گوید:” الان سه سال است که من به دنبال شغل به عنوان مدل هستم، من به موسسه های بزرگ مدلینگ می روم و آنها تا اینکه قدم را می بینند، به من جواب نه می دهند. بسیاری از موسسات محدودیت قدی برای مدل ها دارند که 180 سانتی متر است، پس وقتی من با قد 194 سانتی متری وارد می شوم  به من می گویند که ما برای تو کاری نداریم، البته بعضی موسسات به من می گویند تا به حال کسی را به خاطر قد بیش از اندازه بلندش رد نکرده بودند، معمولا به خاطر قد بیش از اندازه کوتاه، کسی را رد می کنند.”

 

 خرید لباس هم کار سختی برای چیس است. او می گوید:” خرید لباس برای من سخت است چرا که پاهای من بسیار بلند هستند.”

دختر زیبا و جذاب قد بلند با پاهای 1.5 متری (+عکس)

البته بلندی قد چیس خیلی باعث تعجب نیست، چرا که قد پدر او 199 سانتی متر و قد مادر او 179 سانتی متر است. برادران او هم به ترتیب 194 و 196 سانتی متر قد دارند. او می گوید:” دلم برای کسانی که در سینما پشت سر ما می نشینند می سوزد، ما مثل یک دیوار انسانی هستیم!”

 

مطالب مرتبط :

 

وسوسه شدن راننده اتوبوس از آرایش غلیظ دختر 15 ساله (عکس)

 

سیب هایی که لب دختران خوشگل به آن مالیده شده (عکس)

 

عکسهای دختران خوشگل با زیباترین مدل های آرایش

 

دختری که اگر کسی بوسش کند میمیرد + عکس

جدیدترین مطالب سایت