روش تهیه سالاد رژیمی مرغ و انگور با سس آووکادوی کرمی

روش تهیه سالاد رژیمی مرغ و انگور با سس آووکادوی کرمی

روش تهیه سالاد رژیمی مرغ و انگور با سس آووکادوی کرمی

در این قسمت از فراناز برای شما خانم های کدبانو روش تهیه سالاد جدید رژیمی مرغ و انگور با سس آووکادوی کرمی را قرار دادیم تا مثل همیشه در خانه هایتان سفره های رنگین و جدید داشته باشید.

 

مواد لازم برای درست کردن سالاد رژیمی مرغ و انگور 2 نفر‌:

2 عدد سینه مرغ پخته و مکعبی خرد شده
2 عدد ساقه کرفس
1 عدد پیاز کوچک خرد شده
1 خوشه انگور یاقوتی
1/2 سیب بزرگ
1/4 پیمانه پسته خرد شده
1/2 ق چ آویشن خشک
مواد لازم برای تهیه سس
1 عدد آووکادو
2 ق س سس مایونز
1/4 پیمانه ماست چکیده
3 ق س آب‌لیمو
1/4 پیمانه روغن زیتون
2 /1 ق چ نمک
1/4 ق چ فلفل سیاه

 

طرز تهیه سالاد رژیمی مرغ و انگور با سس آووکادوی کرمی :

1. ابتدا کرفس‌ها را بشویید، سپس آنها را به‌صورت نگینی خرد کنید. حبه‌های انگور را از خوشه جدا کرده، آنها را هم  خوب بشویید، سپس در یک‌کاسه بریزید. نصف یک سیب بزرگ را پوست گرفته و آن را به‌صورت نگینی خرد کنید. آن را هم در یک‌کاسه بریزید.

 

2. در یک‌کاسه بزرگ مرغ، کرفس، دانه‌های انگور، سیب، پسته و پيازچه خرد شده را بریزید. آویشن خشک را هم روی مواد بریزید و آنها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس کاسه را در یخچال قرار دهید.

 

3. برای تهیه سس سالاد ، ابتدا آووکادو را از وسط نصف کنید. با کمک قاشق گوشت آن را درآورده و داخل مخلوط کن بریزید. حالا سس مایونز، ماست، آب‌لیمو،روغن زيتون، نمک و فلفل را هم اضافه کنید. دستگاه را روشن کنید تا سس نرم و یکدستی حاصل شود.

 

4. ظرف سالاد را از یخچال درآورید. نیمی از سس را روی مواد بریزید و آنها را خوب با هم مخلوط کنید. بقیه سس را موقع سرو کردن کنار سالاد قرار دهید. این سالاد را با نان تست هم می‌توانید سرو کنید

جدیدترین مطالب سایت