آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

در این مقاله با توجه به موقعیت‌های متفاوت مدل‌های آرایشی را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید. اگر برای آرایش کردن به دنبال ایده‌های جذاب و شیک هستید و دوست دارید در هر موقعیتی چهره‌ای زیبا و دلنشین داشته باشید، از این ایده‌‌های آرایشی شیک و زیبا استفاده کنید.

 

آرایش صورت زیبا و طبیعی به همه ما اعتماد به نفس می‌بخشد. البته که آرایش کردن هم مثل هر کار دیگری نیاز به رعایت نکاتی دارد. به عنوان مثال زمانی که با توجه به موقعیت، آرایش مناسب را انتخاب کنید، زیبایی شما دو چندان خواهد شد.

 آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

آرایش برای زمانی که می‌خواهید آرام و طبیعی به نظر برسید

برای اینکه آرایش شما ساده و طبیعی باشد، کمی کرم مرطوب کننده به صورت بزنید و بعد از کانسیلر استفاده کنید. اگر قصد دارید گودی و تیرگی دور چشم را بپوشانید از کانسیلر هلویی استفاده کنید و برای مخفی کردن جای لک و جوش به سراغ کانسیلر سبز بروید. بهتر است رنگ گونه‌ها و رژ لب کم‌رنگ و مشابه باشد، مانند صورتی، هلویی و طلایی. از کشیدن خط‌ چشم‌های تیز و مایع پرهیز کنید و فقط از ریمل استفاده کنید. نیازی نیست به سراغ سایه بروید و تنها کافی است با ریمل به مژه‌های خود فرم دهید.

 آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

آرایش برای زمانی که می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید

اگر دوست دارید آرایش شما چشمگیر و خاص باشد، از کرم پودر مات استفاده کنید و اجازه دهید باقی اجزای آرایش شما بدرخشند. پیشنهاد می‌کنیم که تمرکز را بر روی چشم‌ها بگذارید. برای آرایش چشم‌ها تنها به خط چشم مایع و ریمل حجم دهنده نیاز دارید. در آخر از یک رژ لب قرمز مناسب با تن پوست خود استفاده کند و به یاد داشته باشید که خوب است رنگ رژ لب شما با رنگ لاک‌تان یکی باشد.

 

آرایش برای زمانی که می‌خواهید رمانتیک به نظر برسید

برای موقعیت‌های خاص و شرایط عاشقانه و رمانتیک، بعد از اینکه از مرطوب کننده و کانسیلر استفاده کردید، به سایه چشم کم‌رنگ مانند خاکستری، فرمژه و ریمل نیاز دارید. در این حالت از رژ لب کرمی و نزدیک به رنگ لب‌ها استفاده کنید و رژ گونه را فراموش نکنید. آرایش صورت زیبا مناسب برای چنین موقعیتی، آرایشی است که در عین سادگی، چهره شما را طبیعی نشان دهد و از شما دور نباشد.

 آرایش صورت زیبا و طبیعی برای موقعیت‌های مختلف

آرایش برای زمانی که می‌خواهید شیک به نظر برسید

اگر به مجلس مهمی دعوت شده‌اید یا قرار است به عروسی بروید، پیشنهاد می‌کنیم که آرایش چشم‌های دودی را امتحان کنید و برای گونه‌ها نیز از رنگ صورتی و در آخر از رژ لب کم‌رنگ استفاده کنید. آرایش دودی چشم‌ها بسیار خاص است و بر فرم چشم‌ها تأکید زیادی دارد. زمانی که آرایش چشم‌های شما خاص و ویژه است، باید سایر اجزاء آرایش شما ساده‌ باشند. به همین دلیل استفاده از رژ لب نود و طبیعی بهترین راه حل است. یادتان باشد برای این که کرم پودر روی صورت شما خوب بخوابد، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. کانسیلر بزنید تا لک‌های چهره را مخفی کنید. همچنین خوب است برای ثابت نگه داشتن آرایش از فیکساتور استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت