لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

افرادی که کاشت مو انجام داده اند، باید از شامپوهای مخصوص بعد از کاشت استفاده کنند. اما انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شامپو همواره چالشی برای آنان به حساب می آید. این افراد در ابتدا باید از شامپوهای ملایم که مناسب کودکان است استفاده کنند. پزشک بعد از گذشت یک ماه شامپو مخصوص کاشت مو را برای آن ها تجویز می کند. در این مقاله قصد داریم تا به این دسته از افراد کمک کنیم و لیستی از بهترین شامپوهای پس از کاشت مو را به آن ها معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا به نکات آموزنده و مفیدی در این زمینه برسید.

 

معرفی ده شامپو مخصوص بعد از کاشت مو

در ادامه به معرفی لیستی از بهترین شامپوهای مناسب پس از کاشت مو می پردازیم و به ترکیبات آن ها و ویژگی های دیگر و شرایط مورد استفاده آن ها می پردازیم.

 

1- شامپو ژاک آندرل

ژاک آندرل تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو در کشور فرانسه است. در حال حاضر این شامپو تحت لیسانس فرانسه در ایران تولید می‌شود. ترکیبات شامپوی ژاک آندرل: روغن آرگان، بیوپپتید، تتراپپتید، آلانتوئین، گیاه آب بشقابی، ویتامین C، لیمو، گیاه مریم گلی، ویتامین E، گیاه مگنولیا و آلوئه ورا و … می باشد.

 

این شرکت برای اولین بار در جهان فرمول “شامپو مخصوص موهای کاشته شده” را ارائه کند و به رفع نیاز متخصصین کاشت مو بپردازد. این شامپو به تقویت موهای کاشته شده و رشد آنها را کمک می‌کند و همچنین باعث ضدعفونی شدن و بهبود زخم‌ های ناشی از عمل کاشت مو می‌شود. این شامپو در جایگاه بهترین شامپو بعد از کاشت مو قرار می گیرد. در نتیجه شما باید نام شامپو ژاک آندرل را به خاطر بسپارید.

 

2- شامپوی سریتا

شامپو بعد از کاشت مو سریتا به صورت فوم است‌. این شامپو تولید شده در شرکت پارس آزمای طب است که تولید کننده مطرح محصولات مراقبتی پوست و مو در ایران بوده با نام تجاری سریتا شناخته می شود. شامپو بسیار با کیفیت ساخته شده و توانسته در بازه زمانی کوتاهی نظر مثبت مخاطبین را به خود جلب کند.

 

لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

 

ترکیبات این شامپو شامل: آمینکسیل، کافئین، ساوپالمتو، آلانتوئین، عصاره چای سبز، پانتنول، اوره، ریشه بابا آدم و زینک و … است. این ترکیبات که در شامپو فوم کاشت مو سریتا موجود است کمک ارزشمندی به کاهش التهاب سر، بهبود قرمزی، ترمیم زخم‌ها، جلوگیری از عفونت گرافت‌ های کاشته شده و تغذیه و تقویت آن‌ها می‌کند.

 

این برند ایرانی جزء بهترین شامپوهای مخصوص بعد از کاشت مو است و عده ی بسیاری از پزشکان آن را به زیبا جویان پیشنهاد کرده اند.

 

3 – شامپو وچه

شامپو کاشت مو وچه یکی دیگر از محصولات با کیفیت ایرانی است که برای مراقبت های پس از کاشت مو تولید شده است. ترکیبات شامپو وچه : روغن درخت چای، ویتامین C، گیاه آب بشقابی، آلانتوئین، گیاه باباآدم، بیوتین و روغن آرگان و … می باشد.

 

برند وچه محصولاتی گیاهی تولید می کند و سیاست متخصصان در شرکت این محصولاتی ارائه کنند که عاری از هر گونه مواد شیمیایی مضر برای پوست و مو باشد. شامپو وچه که برای موهای کاشته شده، تولید شده است؛ کمک شایانی به بهبود زخم‌های سر، کاهش التهابات پوستی، تقویت فولیکول مو و رشد موها می‌کند. این شامپو دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است.

 

4 – شامپوی فولیکا مخصوص موهای کاشته شده

شامپو بعد از کاشت مو Calmex فولیکا تحت پوشش كارخانجات پارس حيان ساخته شده است. در سال های اخیر برند فولیکا موفق بوده با محصولات تخصصی و درمانی خود مشكلات مربوط به سلامت، مراقبت و زیبایی پوست و مو را برطرف می‌كند.

 

ترکیبات شامپو فولیکا: آمینکسیل، کاپر تری پپتید، ژل آلوئه ورا، بیوتینویل تری پپتید، زینک، عصاره چای سبز، عصاره گیاه کهن‌دار، عصاره جو دوسر، روغن آرگان، بیوتن و غیره است . خواص موجود در ترکیبات شامپو فوم کالمکس باعث  تقویت‌ مو، کمک به رشد مو، کاهش التهاب و خارش پوست سر و جلوگیری از عفونت و رشد باکتری‌ها می شود.

 

5 –  شامپو اویدرم مناسب بعد از کاشت مو

 

لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

 

شامپو اویدرم نیز محصولی است که به صورت فوم پالمینکس تولید شده است. شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی کیمیا فراز زیبایی این محصول را تولید کرده است. این شرکت موفق بوده تا با به‌ روزترین دانش شرکت‌های اروپایی در فرمولاسیون ویژه‌ای که برای شامپو فوم پالمینکس استفاده کند.

 

ترکیبات شامپو اویدرم: آناگین، آمینکسیل، گیاه سائوپالمتو، کافئین، رزماری، جینکوبیلوبا، آرنیکا، دم اسب، رازیانه، آویشن، سیر، سالویا و نعنا فلفلی و …است. ترکیبات این شامپو باعث تقویت  پیاز و ساقه مو می شود. همچنین از ریزش بیشتر موها جلوگیری کند و التهاب و خارش پوست را کاهش دهد.

 

6 –  شامپوی اسکالپیا

شامپو اسکالپیا با ترکیبات بسیار ملایمی که دارد، مخصوص موهای بسیار حساس و شکننده است. در نتیجه  انتخاب مناسبی برای موهای کاشته شده می باشد. این برند که زیرمجموعه شرکت آراشیمی پارس بوده و همواره سعی کرده تا محصولات خود را بر اساس نیازهای مختلف و ویژگی‌های فیزیولوژیکی پوست و موی سر آقایان و بانوان فرموله کند.

 

ترکیبات شامپوی اسکالیپا : روغن زیتون،‌ روغن سویا، گلوکونات روی، عصاره گیاه کهن‌دار، گل همیشه بهار، لیمو، روغن جوجوبا و ویتامین B و …است . ترکیبات موجود در این شامپو برای موهای بسیار حساس مناسب است و موفق بوده تا به کاهش التهاب و خارش، تغذیه پوست و مو سر و تحریک رشد سلول‌های پوست کمک می‌کند.

 

7 –  شامپوی استم سل

شامپو After Trans Therapy استم سل از محصولات مجموعه دکتر علی‌ یاری است. این شامپو مختص افرادی است که کاشت مو انجام داده‌اند و به آن‌ها کمک می‌کند موهای خود را محکم‌ تر و شاداب‌تر از قبل د جای خود حفظ کنند.

 

ترکیبات شامپو استم سل: کافئین، رزماری، بیوتینیل تری پپتید، عصاره آلوئه ورا، عصاره رزماری، عصاره شبدر قرمز،‌ سدیم کوکو آمفو استات و … می باشد. این شامپو به شکلی فرمول‌بندی شده است که جلوی ریزش مو را می‌گیرد، ریشه‌ ی موها را مستحکم می‌کند و التهاب و خارش پوست سر را برطرف می‌ نماید.

 

8 –  شامپو درمالیفت

شامپو Vita-Plant درمالیفت به صورت فوم تهیه شده است و از دیگر محصولات با کیفیت ایرانی به حساب می آید. محصولات مراقبت از پوست و مو درمالیفت با همکاری مستقیم با کمپانی اکسپنساینس فرانسه و براساس پیشرفته‌ترین فناوری‌ها ساخته می شوند.

 

ترکیبات شامپو درمالیفت: دکسپانتنول، آرژنین، عصاره درخت بید کانادایی، عصاره صمغ اقاقیا، عصاره بابونه، آرژنین و … است . ترکیبات موجود در شامپو فوم Vita-Plant که مخصوص پس از کاشت مو است؛ سوزش، خارش و التهاب سر بعد از کاشت مو را از بین می‌برد، دارای خواص آنتی‌باکتربال است و به بازسازی سلول‌ها کمک می‌کند همچنین کمک به تقویت ریشه مو می‌کند.

 

9 –  شامپو کتوکونازول برای بعد از کاشت مو

 

لیست 10 تا از بهترین شامو ها بعد از کاشت مو

 

از شامپو کتوکونازول برای افرادی که درگیر شوره‌ی سر و دیگر مشکلات قارچی در سر هستند استفاده می‌شود. ماده مؤثری که در این شامپو وجود دارد، می تواند جلوی آنزیم کاهندۀ 5-آلفا را بگیرد. آنزیم کاهندۀ 5-آلفا همان آنزیمی است که مشکل ریزش مو را پدید می آورد و منجر به ریزش مو سر می‌شود.

 

خوشبختانه استفاده از این شامپو بعد از کاشت مو، جلوی ریزش مو ارثی را می گیرد. البته به دلیل ضد قارچ بودن این شامپو ممکن است قدری باعث تحریک و خارش پوست سر افراد شود. از این رو معمولاً به زیبا جویان توصیه می‌شود، از این شامپو تا بهبودی کامل گرافت‌ های کاشته شده یعنی حدوداً دو هفته تا یک ماه پس از کاشت استفاده نکنند.

 

10 –  شامپو لافارر

این شامپو حالت فومی دارد و پس از کاشت مو می تواند مورد استفاده قرار گیرد. لافارر حاوی کافئین مناسب انواع مو را دارد و مخصوص کسانی است که کاشت مو انجام داده اند. این محصول حاوی مواد بسیار خوبی است که هم شستشو ملایم مو و پاک کردن چربی از پوست سر را انجام می دهد و هم، با افزایش انرژی فولیکول های جدید، موجب تقویت موهای کاشته شده می شود. شامپو لافارر این توانایی را دارد که زخم های بعد از کاشت مو را ضدعفونی و ترمیم کند و خارش و سوزش پوست سر را التیام می بخشد.

مطالب داغ هفته اخیر