ویژگی های زنان ایده آل و قدرتمند که هر مردی باید بداند

ویژگی های زنان ایده آل و قدرتمند که هر مردی باید بداند

ویژگی های زنان ایده آل و قدرتمند که هر مردی باید بداند

مقاله ای که در مورد زنان ایده آل و قدرتمند را در این بخش از سایت فراناز می خوانید.

 

زنان ایده آل این ویژگی ها را دارند که در زیر می خوانید!

 

1_برای خودش ارزش قائل است

زنی که به خودش اهمیت دهد، به عنوان مثال به ظاهرش برسد، برای خودش پول خرج کند، به سلامتی اش اهمیت دهد و در یک کلمه مراقب خودش باشد، زنی است که دیگران نیز به او احترام می گذارند.

 

2_از ظاهر خودش راضی است

همه ما نقص ها و ایرادهایی در درون خود و ظاهرمان داریم اما زنان قدرتمند خود را همانگونه که هستند دوست دارند و می پذیرند. آنها از این که خود را در آینه نگاه کنند، خجالت نمی کشند.

 

3_مستقل است

آنها برای برآوردن کردن نیازهای خود به دیگری تکیه نمی کنند و سعی می کنند که خود از پس زندگی شان بر آیند.

 

4_مغرور نیست

آنها همان قدر که برای خود ارزش قائل اند برای دیگران نیز هستند. آنها دیگران را دوست دارند، با آنها صادق اند و به آنها احترام می گذارند، بنابراین با همه خصوصیات اخلاقی خوبی که دارند، نشانه ای از خودشیفتگی در این نوع زنان یافت نمی شود.

 

5_به دنبال دردسر نمی گردد

زنان قدرتمند زنانی هستند که از درگیری گریزانند. آنها دوست ندارند که وارد جر و بحث ها شوند یا کاری کنند که حسادت دیگران را برانگیزند. آنها آنقدر به بلوغ فکری رسیده اند که تا جایی که امکان دارد از موقعیت های استرس زا و ناراحت کننده خودشان را دور می کنند.

 

6_شما را تشویق به بهترین ها می کند

اگر زنی به شما گفت که شما توانایی های بالایی دارید و شما را تشویق به تلاش بیشتر برای یک زندگی بهتر کرد، بدانید که او یک زن ایده آل است.

 

7_برای مشکلات راه حل می یابد

زنان قدرتمند آنهایی هستند که به جای گریه کردن یا باختن خود، به دنبال راه حلی مناسب می گردند.

 

8_انتقاد پذیر است

صبر آنها برای گوش کردن حرف های دیگران بسیار است و همین خصوصیت آنها را نزد دیگران محبوب می کند.

 

9_از داشتن او احساس غرور می کنید

مطمئنا زنانی که خصوصیات اخلاقی بالا را دارند، مورد احترام هر فردی قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر شما هم همچین زنی را در زندگی تان دارید، برای نگه داشتن او تلاش و از داشتن او در زندگی تان به خودتان افتخار کنید.ویژگی های زنان ایده آل و قدرتمند که هر مردی باید بداند

 

ویژگی های زنان قدرتمند

1- زنان قدرتمند با خود خوب رفتار میکنند

2- زنان قدرتمند هیچوقت برای حل و فصل مسائل به کمتر از حق خود رضایت نمی دهند

3- زنان قدرتمند مردم سمی را از زندگی خود بطور موثر حذف میکنند

4- زنان قدرتمند می بخشند ؛ اما هرگز فراموش نمیکنند

5- زنان قدرتمند باوردارند که آنچه با قدرت انجام دهند، به سمت واقعیت پیش خواهد رفت

6- زنان قدرتمند درباره اینکه دیگران چه فکری میکنند، زیاد نگران نمیشوند

7- آنها سیستم حمایتی شخصی قدرتمندی را میسازندویژگی های زنان ایده آل و قدرتمند که هر مردی باید بداند

متن زیبا درباره من یک زنم

 

من یک زنم و می خواهم رانندگی کنم!

توی ترافیک ایستاده بودیم. گفت میدونی این ترافیک چیه؟ اینجا مدرسه است. زنا میان دنبال بچه هاشون. یه ماشین انداختن زیرپاشون خیابونا رو ریختن به هم. زن رو چه به رانندگی؟ زن باید بره تو آشپزخونه. والا!

سکوت کردم.

گفت: ببین این خانمه رو. از اینجا راهنما زده. آخه بذار برسی نزدیک مدرسه.

گفتم: خانمتون رانندگی می کنه؟ خندید. گفت: نه! می ترسه. می چسبه به فرمون.

گفتم: میدونی چرا؟ چون شما بهش اعتماد نداری. بهش جرات نمیدی. میدونی آنجلا مرکل صدراعظم آلمان زنه. یعنی رانندگی تو خیابون از حکومت کردن تو آلمان سخت تره که ما به زن ها و دخترامون اینقدر اعتماد نداریم؟

نگاهم کرد. انتظار نداشتم بگوید: آه! تو مرا متحول نمودی! این جور آدم ها را گاه فقط صدای کلنگ گورکن ممکن است از خواب بیدار کند.

 

چه می توان کرد؟

1- مردان به جای تمسخرعملکرد زنان به نتایج فاجعه آمیز عملکرد خود بنگرند و به خود یادآوری کنند هر بیست دقیقه یک جنازه به خاطر تصادفات رانندگی؛ این کارنامه بیشتر شوماخرهای وطنی است نه خانم ها! بیشتر این حادثه ها را ما مردان غیوری می آفرینیم که به دست فرمان مان می نازیم و مدام افسرها را نفرین می کنیم که به زن ها گواهینامه داده اند!

 

2- زنان خود را بیشتر در معرض تجربه، امتحان و آزمون و قضاوت و انتخاب قرار دهند.از سیستان بلوچستان بیاموزیم. در همین دوره ٤١٥ زن به شوراهای شهر این استان راه یافته‌اند! این یکی از شیرین ترین خبرهایی بود که در این چند مدت خوانده ام.

 

3- هر زمان خواستیم در مورد عملکرد زنان حرفی بزنیم و نقدی کنیم، به خود یادآوری کنیم که آن ها خواهران، مادران، فرزندان ما هستند. آیا دوست داریم فرزندان ما، پرورش یافته زنانی جسور، با اعتماد به نفس، قدرتمند باشند یا … نسل بعدی فقط با پدرانی با اعتماد به نفس کاذب نمی تواند به جایی برسد.زنان نیمه دیگر ما هستند. توهین به زنان، توهین به خودمان است و تخریب نسل فعلی و بعدی است.یکی از بهترین «سرمایه گذاری های راهبردی اجتماعی»، برداشتن دیوارهای ذهنی و سقف های شیشه ای پیش روی زنان این سرزمین است

جدیدترین مطالب سایت