چیزهایی که متولدین هر ماه دوست ندارند بشنوند

چیزهایی که متولدین هر ماه دوست ندارند بشنوند

چیزهایی که متولدین هر ماه دوست ندارند بشنوند

 

آیا میدانید متولدین هر ماه از شنیدن چه چیزهایی خوششان نمی آید؟اگر نمیدانید در ادامه با ما در فراناز همراه باشید.

 

*فروردین ماهی ها

هی آروم باش رفیق…

فروردینی ها دوست ندارند باهاشئن مثل یک کودک بخورد کنی.آنها دوست دارند باهاشون جدی برخورد بشه.به خصوص وقتی آشفته هستندوهر کس سعی کند با به کار بردن القاب محبت آمیز احساساتش را بی اهمیت بشمارد باعث آزار او میشود.

 

*اردیبهشت ماهی ها

زیاد گرسنه نیستم ولی یکم سیب زمینی باهات میخورم……..

اردیبهشتی ها روحیه مالکیت دارند و غذا را بیشتر از هر چیزی دوست دارند.اگر گرسنه هستید بهتر است برای خودتان جداگانه غذل سفارش بدهید.و با او هم غذا نشوید.چون او اغلب دوست ندارد غذایش را با کسی سهیم شود.

 

*خرداد ماهی ها

یکی دوستت داره اما نمیتونم بگم کیه…

اونها طالب اطلاعات کامل هستند.هیچوقت یه جمله رو نصف و نیمه بهش نگید چون عصبانی میشهو

 

*تیرماهی ها

بیا برنامه رو تغییر بدیم و بریم به این کافه که خیلی تعریفشو شنیدیم…

اونها تغییر دربرنامه هایشان را زیاد دوست ندارند و ترجیح میدهند در خانه بمانند.بنابراین بیرون آوردن آنها از محدوده امنشان برایشان جذابیتی ندارد حتی اگر به قصد تغییر و تازگی باشد.بنابراین همیشه در برابر آنها منظم باشید.

 

*مرداد ماهی ها

میخواستم یه جعبه شیک تر برات بگیرم اما این جعبه هم ارزون تره هم شبیهشه……

اونها به دست و دلبازی معروفند و با هدایای مجلل به دوستانشان نشان میدهند چقدر برایشان ارزشمندند.ئر عوض انتظار همین رفتار را دارند از طرف مقابل.اگر میخواهید اورا آزار دهید برای کاری که میخواهید بکنید صرفه جویی به خرج دهید و به رویش بیارید!

 

*شهریور ماهی ها

جزئیاتش رو بذار برای بعد….

شهریوری ها کمال گرا هستند و دوست دارند ریز به ریز کارهایی که انجام  دادند رو توضیح بدهند.اگر اشتیاقی برای شنیدن جزئیات کارهایش نداشته باشیدنشان میدهید که ارزشی برایش قائل نیستید.

 

*مهرماهی ها

بیا رای بگیریم…..

مهر ماهی ها از آن دسته کسانی هستند که دوست دارند دیگران را راضی نگه دارند و دوست ندارند از توافق عام دور باشند.وقتی مزاحم این سیستم اجتماعی او شوید او را دلسرد میکنید.

 

*آبان ماهی ها

نگران نباشید قسم میخورم که به دوستام نگم…….

اونها خیلی محافظ کارند و یا به عبارت دیگر پنهان کارند.بنابراین اگر ب شما اعتماد کنند و رازی را به شما بگویند باز هم کابوس شبانه شان خواهید شد.وقتی میگویید نگران نباش در واقع او را بیشتر نگران میکنید.

 

*آذر ماهی ها

یه بار دیگه بگو چرا مدرک دکتراتو نگرفتی؟………

اونها کنجکاو و باهوش هستند و دوست دارند با آنها مثل آدم های با استعداد رفتار بشه.بنابراین اگر درباره مدرک تحصیلی آنها چیزی بپرسید حالشان را خراب و بد میکنید.

 

*دی ماهی ها

میتونم درباره یک مساله خصوصی باهات حرف بزنم؟……….

دی ماهی ها حد و مرز مشخصی دارند حتی در بین دوستانشان.بنابرایناگر بدون اجازه او فراتر از حد و مرزتان حرف بزنید دیگر او را نخواهید دید.

 

*بهمن ماهی ها

علاقه ای به سیاست ندارم…

آنها درباره هر چیزی نظر و ایده ای دارند و دوست دارند آنها را وارد بحث کنید و نظرش را بپرسید.اگر علاقه ای نشان ندهید او را آزرده خاطر کردید.

 

*اسفند ماهی ها

بهت ایمان ندارم….

آنها دوست ندارند در واقعیات زندگی کنند و بیشتر ترجیح میدهند در دنیای خودشان باشند و چیزی که خودشان میخواهند را بسازند و نیاز دارند اطرافیان باورشان داشته باشند.اگر این حس را دریافت نکننید در دنیایی قرار میگیرند که دوست ندارند باشند.

مطالب داغ هفته اخیر