اپل محبوب ترین محصولش را معرفی کرد + عکس

اپل محبوب ترین محصولش را معرفی کرد + عکس

کمپانی اپل محبوب ترین محصولش را معرفی کرد + عکس

 

آیفون 8 محبوب ترین محصول کمپانی اپل است.آیفون یکی از بهترین برندهای گوشی همراه است که همه افراد با این گوشی آشنایی داریم آیفون 8 محصولی از کمپانی اپل است که محبوب تر هم شده است .

 

گوشی آیفون ۸ محبوب ترین محصول کمپانی اپل خواهد شد . گزارش ها نشان می دهند اپل قصد دارد ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون از این گوشی هوشمند جدید تولید کند .  برای مشاهده توضیحات بیشتر با فراناز همراه باشید .

 

گوشی آیفون ۸ اپل قرار است یکی از متفاوت ترین و برترین محصولاتی باشد که این شرکت تا کنون تولید کرده است . اولین بار ده سال پیش اپل اقدام به تولید گوشی های هوشمند آیفون کرد و در اینمدت مدل های آیفون (نسل اول) ، آیفون ۳جی ، آیفون ۳جی‌اس ، آیفون ۴ ، آیفون ۴اس، آیفون ۵ ،آیفون ۵سی ، آیفون ۵اس، آیفون ۶ ، آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶اس، آیفون ۷ را تولید کرد .

 

حالا اما اپل قصد دارد در تولد ده سالگی آیفون ها یک گوشی منحصر بفرد تولید کند . تا کنون مشخص شده  که قرار است گوشی آیفون ۸ با شارژ بی‌سیم و نمایشگر خمیده تولید شود اما هنوز مشخصات فنی اصلی آن لو نرفته است.

 

آقای مینگ-چی کو که کارشناس سرشناس مرکز KGI Securities است در گزارش جدید خود اعلام کرده که تامین کنندگان قطعات آِفون در صدد تولید ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه از گوشی آیفون ۸ اپل هستند .گوشی آیفون ۸ اپل دارای نمایشگر ۵٫۲ اینچی OLED از نوع خمیده بوده و دارای شارژر بی سیم است .

 

اپل از گوشی گوشی آیفون ۸ تا کنون ۱۰ مدل تولید کرده و در حال بررسی دقیق آنها است . در نهایت یکی از این ۱۰ مدل به عنوان گوشی اصلی به تولید انبوه خواهد رسید .

 

جالب است بدانید عنوان پر فروش ترین گوشی جهان به شرکت نوکیا برای گوشی ۱۱۰۰ تعلق دارد .این گوشی در سالانه ۲۰۰۳ توسط نوکیا تولید شد و بیش از ۲۵۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رفت .

 

گوشی آیفون ۸ نیز تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ تولید و به بازار عرضه خواهد شد و اگر ۱۲۰ میلیون از این دستگاه به فروش برسد رکورد دستگاه های فروخته شده در داخل شرکت اپل شکسته خواهد شد .

مطالب داغ هفته اخیر