ماسک قهوه برای واژن | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

ماسک قهوه برای واژن | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

ماسک تفاله قهوه | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

در این قسمت از سایت فراناز قصد داریم ماسک تفاله قهوه برای پوست صورت با تاثیر فوق العاده را به شما معرفی کنیم. اگر اهل خوردن قهوه هستید، تفاله های قهوه را دور نریزید شما می توانید از تفاله قوه انواع ماسک صورت را تهیه کنید و از خاصیت افزایش دهنده گردش خون قهوه برای شادابی و جوانسازی پوستتان استفاده کنید.

 

قهوه نوشیدنی ای انرژی زا و بسیار پرطرفدار است ، خیلی از افراد هستند که روزشان را با یک فنجان قهوه آغاز می کنند و معمولا خستگی روزانه شان را با یک فنجان قهوه برطرف می نمایند.

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به جای قهوه فوری ترجیح می دهند دانه قهوه را در خانه آسیاب کنید و سپس استفاده کنید مسلما تفاله قهوه زیادی دور می ریزید در حالی که تفاله قهوه خاصیت بسیار زیادی برای پوست و مو دارد و می توانید علاوه بر لذت بردن از این نوشیدنی خوشمزه از فواید ماسک تفاله قهوه هم بهره مند شوید.

 

خواص قهوه

قهوه باعث افزایش گردش خون در پوست می شود که برای جوانسازی پوست و رسیدن بهتر مواد مغذی به پوست بسیار مفید است. همین خاصیت قهوه باعث می شود که استفاده منظم از آن پوست را سفت تر کرده و ظاهری درخشان تر به پوست بدهد.

 

قهوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و می تواند از بدن در مقابل آسیب رادیکال های آزاد که منجر به سرطان و پیری زودرس سلول ها می شوند محافظت کند. شما میتوانید از فواید ماسک تفاله قهوه برای پوست و مو استفاده کنید که در ادامه مقاله شما را با انواع ماسک تفاله قهوه برای پوست و ماسک تفاله قهوه برای مو آشنا می کنیم.

 

فواید ماسک تفاله قهوه برای شادابی پوست

پوست لایه سطحی بدن است که در معرض دید قرار می گیرد و زیبایی ظاهری ما بستگی به سلامت پوست شادابی و شفافیت آن دارد. مهم ترین فواید ماسک تفاله قهوه برای پوست خاصیت لایه برداری ان است که باعث می شود پوستی جوان و شاداب داشته باشید. اسید کافئیک موجود در قهوه باعث تحریک کلاژن سازی پوست شده و مانع از چین و چروک زودرس پوست می شود.

 

شما می توانید برای مراقبت از پوستتان هفته ی 1 – 2 بار از انواع ماسک تفاله قهوه استفاده کنید.

 

سفید شدن واژن با ماسک وانیل و قهوه

این دستور یکی از دستورهای مفیدی محسوب می شود که علاوه بر سفید کردن و معطر شدن کل بدن، سفید و معطر شدن واژن را نیز انجام می دهد و می توان آن را به صورت زیر تهیه کرد:

مقداری وانیل را با یک قاشق قهوه در یک کاسه قرار دهید. سپس یک قاشق غذاخوری گلاب و چند قطره لیمو به آن اضافه کنید. همه مواد را خوب مخلوط کنید تا مخلوطی یکدست بدست آورید. پس از آن، منطقه را با استفاده از آب داغ به خوبی تمیز کرده و سپس در حالی که مخلوط را به خوبی پخش می کنید، مخلوط را اعمال کنید. پس از استفاده از دستورالعمل، به مدت سه دقیقه به آرامی ناحیه را با آن ماساژ داده و لایه برداری کنید و اجازه دهید ده دقیقه دیگر روی آن بماند. با استفاده از آب گرم محل را به آرامی بشویید. می توانید از این دستورالعمل سه بار در هفته استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

ماسک تفاله قهوه و تخم مرغ

یک قاشق تفاله قهوه را با یک عدد  تخم مرغ مخلوط کرده و هم بزنید سپس به مدت 10 دقیقه روی صوت بگذارید و با آب ولرم بشویید.

 

این ماسک باعث می شود که ظاهر پوستتاننرم و شفاف و درخشان شود. آلبومین موجود در سفیده تخم مرغ به کاهش چروک های ریز پوستی کمک میکند.

 

ماسک تفاله قهوه و کاکائو برای آبرسانی و از بین بردن آکنه صورت

1 قاشق غذاخوری تفاله قوه و 1 قاشق مرباخوری پودر کاکائو را با 3 قاشق مرباخوری خامه یا ماست و 1 قاشق مرباخوری عسل مخلوط کرده و به  مدت 20 دقیقه روی صورت بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.

 

این ماسک خاصست آبرسان ، پاکسازی کننده و لایه برداری دارد و وجود عسل در آن باعث ایجاد خواص ضد التهاب و آنتی باکتریال می شود که جوش و آکنه پوستی را کاهش میدهد. در صورتی که پوستتان در حال حاضر آکنه دارد بهتر است ماست را جایگزین خامه کنید ولی اگر پوستتان خشک و بدون آکنه است از خامه استفاده نمایید.ماسک قهوه برای واژن | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

ماسک تفاله قهوه برای رفع سلولیت

 

ماسک تفاله قهوه برای رفع سلولیت

سلولیت معمولا در اثر تجمع ناهماهنگ چربی زیر پوست ایجاد می شود و اغلب در نواحی ای که با تجمع چربی همراه است مثل ران و باسن مشاهده می شود و به پوست حالتی ناصاف و پوست پرتقالی می دهد.

 

شاید باورتان نشود ولی با ماسک تفاله قهوه می توانید این سلولیتها را از بین ببرید.

 

1 قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با 1 قاشق غذاخوری رنجبیل و عسل مخلوط کنید و روی پوست مرطوب بمالید و به آرامی حدود 5 دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه روی پوست باقی بماند سپس آبکشی کنید.

 

استفاده مرتب از این ماسک باعث می شود سطح پوستتان به مرور سفت و صاف تر شود.

 

ماسک تفاله قهوه برای لک صورت

برای استفاده از ماسک تفاله قهوه برای لک صورت می توانید از خاصیت لایه برداری قهوه استفاده کنید. لایه برداری منظم پوست صورت با تفاله قهوه باعث می شد لک های صورت کم رنگ تر شده و پوستی درخشنده و شفاف داشته باشید.

 

تفاله قهوه را با مقدار مساوی روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کرده و به آرامی روی سطح پوست صورت ماساژ دهید.

 

شما میتوانید از این اسکراب قهوه برای سر زانوها و سر آرنج هم استفاده کنید تا تیرگی این نواحی را کاهش دهید.ماسک قهوه برای واژن | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

ماسک تفاله قهوه برای از بین بردن پف و سیاهی زیر چشم

 

ماسک تفاله قهوه برای از بین بردن پف زیر چشم و سیاهی دور چشم

از تفاله قهوه میتوانید برای از بین بردن پف زیر چشم به صورت طبیعی استفاده کنید. کافیست چشمانتان را ببندید یه مدت 15 دقیقه زیر چشم را با تفاله قهوه بپوشانید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.

 

ماسک تفاله قهوه و عسل

از ماسک تفاله قهوه و عسل می توانید برای آبرسانی به پوست و لیفتینگ پوست استفاده کنید.

 

1 قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط نموده و پوست صورت و گردن را با ماسک تفاله قهوه و عسل بپوشانید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

 

ماسک تفاله قهوه و ماست

ماسک تفاله قهوه و ماست برای پوست هاس حساس بسیار مفید است و به آبرسانی و تغذیه پوست صورت و همچنین روشن تر شدن رنگ پوست کمک میکند.

 

2  قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با 3 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و به مدت 10 دقیقه روی پوست به آرامی ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید.ماسک قهوه برای واژن | فواید بسیار زیاد ماسک تفاله قهوه برای پوست

ماسک تفاله قهوه و شیر

 

ماسک تفاله قهوه و شیر

1 قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با 1 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند سپس به مدت 5 دقیقه روی پوست بگذارید تا کاملا خیس بخورد و بعد از آن به مدت 1 دقیقه با سر انگشتان ماساژ دهید و سپس 20 دقیقه اجازه دهید روی پوست بماند تا کاملا خشک شود و با آب سرد آبکشی کنید. این  ماسک پوستتان را بسیار نرم و لطیف میکند و قرمزی و التهاب پوست را کاهش می دهد.

 

ماسک تفاله قهوه و روغن زیتون

از ماسک تفاله قهوه و روغن زیتون میتوانید برای آبرسانی پوست و از بین بردن کک و مک استفده کنید. این ماسک برای همه نوع پوست قابل استفاده است ولی برای پوست خشک بسیار کاربردی است.

 

بهتر است از این ماسک شب ها قبل از خواب استفاده کنید که تا صبح روی پوستتان باقی بماند.

 

1 قاشق چایخوی تفاله قهوه را با 1 قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کرده و با انگشت ماسک را به صورت بمالید تا یک لایه نازک روی پوست قرار بگیرد.

 

10 دقیقه استراحت کنیدو با آب سرد بشویید ولی اجازه دهید چربی روغن زیتون تا صبح روی پوستتان بماند و جذب پوست شود.

جدیدترین مطالب سایت